Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TMS midtkonsoll og iPhone 6 pluss

Startet av nebbulk, torsdag 18. september 2014, klokken 12:46

« forrige - neste »

laumb

Passformen virker meget god.
Generelt er utførelsen bra, men undersiden av pianolakklokket ser litt flekkete ut (synes på bildet).
Selve låsen/klikket på skyvedelen kunne de spart seg for. Tror denne blir trøbbel i framtiden. Et lite hakk den sklir i eller noe. Denne kunne bare lagt seg pent inntil istedet.
Har sett noen som har filt ned noe i forbindelse med denne, men skjønte ikke hva de gjorde det for før nå.

Lurer på om jeg skal få fabrikkert skillevegger som er rette da jeg ikke kommer til å ha kopper der, siden de vanlige koppholderne nå blir ledig.

Fint at rommet nede ved dockingen har gummistriper så nå ligger nøklene mine rolig. :)

Ang. Trådens emne så passer iPhone 6 Plus fint i denne.
Spent på framtiden siden den sitter faktisk bare i ladepluggen og henger nesten fritt. Står støtt enn så lenge - men hva gir seg først; ladepluggen eller porten på telefonen?

laumb

Passform

Stikker ut med et annet kamera i kveld og får noen bilder med telefonen i. :)

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

aness

Kan du også ta et bedre bilde av området mellom skjerm og midtkonsoll?

Det ser ut som den ikke blokkerer hyllen under skjermen, men at det ikke er noen sømløs overgang?

laumb

Blokkerer ikke nei, er ikke helt sømløs. Fint sted å skyve konvolutter som skal postes på veien ut.

Noterer ned bildeønske til etterpå. :)

RE

Er det 'mobilstøy' (during osv) med telefon i dockingen (slik som mange opplever når telefon ligger der midtkonsoll er montert)?
Tesla Model S85, Blå
E-golf med varmepumpe, Hvit

Celter

Hentet min bil fra service i dag, midtkonsoll installert. Jeg forstår hva "laumb" mener med låsemekanismen på skyvedelen. Klarte neste ikke å åpne den. Tror jeg må la den stå litt på gløtt, eventuelt file litt.
En ting jeg reagerte på var at ladepluggen til Iphone var dratt helt opp og stod skjevt, slik at det ikke var mulig å lade telefonen, mens den stod opp. Regner med at dette er en feilmontering?
Hørte forresten ingen interferens i telefonen mens den stod i konsollet, men har ikke tid nok i bilen til å vurdere dette skikkelig.
Ellers syns jeg konsollen var fin. Vel verdt pengene.

Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

laumb

Har funnet ut at lokket har en avrunding på midten av "håndtaket". Hvis du klemmer forsiktig ned på denne mens du åpner så henger den ikke.
Irriterende og være låst til å åpne den på ett fast sted med en spesiell måte - når man har en hel lang kant som kan gjøre jobben.

Ladepluggen min står i hvert fall så det er kjempelett og sette den i laderen. Savner allikevel et spor å føre telefonen ned i.

Fikk med en plastbit for å kunne fjerne ladedocken senere. Lurer på om denne kan brukes som et grunndesign i å lage en bedre Dock med et spor.

Cato76

Gratulerer til dere som har fått dere midtkonsoll  :o

Jeg har planlagt å lage min egen konsoll ved bruk av MDF, aluminium, en del lim, noen skruer, skinn (skai...) og en del tolmodighet  >:( ;D :o :P :'( 8)

Men for å gjøre arbeidet mitt litt lettere så skulle jeg gjerne hatt noen mål fra dere som allerede har denne. Dersom jeg får målene fra A til H vil jeg ha et godt utgangspunkt for videre arbeid. Det blir ikke en blåkopi av originale, men ganske lik + noen modifikasjoner etter mitt eget ønske. Om du/dere også kan ta noen detalj bilder så setter jeg pris på det - gjerne inne i rommene av konsollen, avslutning under skjermen, skinnene til lokkene + + +

Jeg setter stor pris på info  ;)
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

laumb

Hvor bor du?
Kan jo bare stikke innom en dag og ta ekstra mange mål selv!
(Bor på Råholt)

Cato76

Sitat fra: laumb på onsdag 12. november 2014, klokken 10:03
Hvor bor du?
Kan jo bare stikke innom en dag og ta ekstra mange mål selv!
(Bor på Råholt)

Jeg bor i Langesund, Telemark... Så ikke så enkelt å stikke innom dessverre. Om det er noen i nærheten som har fått midtkonsoll så tar jeg gjerne målene selv  :)
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

laumb

Jeg får vel prøve å få tatt målene da. :)
Har glemt å legge ut bildene fra det emnet faktisk handler om også - iPhone 6 Plus :p

afitch80

Da fikk jeg mail om at min tur i køen for console var kommet. Bestilte egentlig med karbon i begynnelsen av mai, men endret til piano da de skrev mail om at alt annet enn Piano var forsinket.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

Mippen

Når jeg har kjørt tms har jeg faktisk ikke lagt merke til at dette mangler. Hva er det som er der originalt og er det noe rom under armlenet i bilen?
Fremtiden er elektrisk.

krister461

Noen som faktisk har betalt for konsollen enda? Hva ble i så fall endelig pris?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA