Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TMS midtkonsoll og iPhone 6 pluss

Startet av nebbulk, torsdag 18. september 2014, klokken 12:46

« forrige - neste »

ELTesla



Celter

600 var vel en spesialpris for de som bestilte veldig tidlig. Min midtkonsoll blir installert på fredag. Skal forsøke å legge ut noen bilder i neste uke.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

F_P

Sitat fra: Muffinman på onsdag 29. oktober 2014, klokken 12:12
Sitat fra: Øggen på torsdag 18. september 2014, klokken 16:39
om telefonen i det hele kan stå der uten at lydanlegget går bananas ved innkommende tekstmeldinger og lignende.
Er det noen som har fått fikset dette? Hva med bilene som leveres ut nå, fortsatt samme feilen?

«Knitrer» tidvis friskt i anlegget på min 1mnd gamle bil om jeg legger telefonen nede på gulvet eller i hylla under skjermen. Nesten borte om jeg setter den i mobilholderen jeg har satt i luftedysa til høyre for skjermen.
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Celter

Da tok jeg feil. Den koster faktisk bare 600.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

laumb

Jepp - den koster 600, men det er "fabrikkpris" - og den skulle egentlig kostet mer for andre.
Følte meg snytt når jeg så det har blitt slik..

Jeg forventer dog at den koster bare 600, ikke +25%. At Tesla tar den delen av summen siden de har solgt den til meg uten å oppgi det (kreves av lov) og at ellers mister man all troverdighet på at det var en spesielpris.
Spent på å se når jeg skal betale.

atleten

Har samme forventning som deg, si ifra hvordan det gikk for deg

Celter

Jeg har fått vite prisen jeg skal betale: 3840 + moms. (Inkludert montering)
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Stig O

Hvilket reservasjonsnummer hadde dere, og byttet dere til piano? Har rundt 1250, men vet jo at det er forsinket når en skal ha carbon.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

petersv

Thank you for your order.

This email is to confirm the order of your Premium Center Console in décor PIANO BLACK with the Iphone 5/6 docking kit.

Your console will be shipped to Oslo North Service Center and they will contact you as soon as possible to schedule an appointment for installation.

The payment of 3,840.00 NOK excl. VAT including installation and shipment will be made at your Service Center after they installed the Premium Center Console.

Til info

endsan

Hvordan virker dette med bestilling og montering? Må du bestille selv fra shop.teslamotors.com og deretter ordne montering på nærmeste Tesla sjappe?

Noen med positive/negative erfaringer med midtkonsollen?

BMW850

Sitat fra: laumb på onsdag 29. oktober 2014, klokken 15:07
Jepp - den koster 600, men det er "fabrikkpris" - og den skulle egentlig kostet mer for andre.
Følte meg snytt når jeg så det har blitt slik..

Jeg forventer dog at den koster bare 600, ikke +25%. At Tesla tar den delen av summen siden de har solgt den til meg uten å oppgi det (kreves av lov) og at ellers mister man all troverdighet på at det var en spesielpris.
Spent på å se når jeg skal betale.

Mener bestemt at vi som satte oss på venteliste i fjor fikk pris INKL moms, frakt og montering. Er på jobb offshore og mener jeg tok en hardcopy av skjermbildet som jeg evt har hjemme.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

laumb

Finn gjerne skjermbildet.
Jeg har i hvert fall tatt vare på alle mailer. :)

Får faktura ettersendt, så vet ikke hva prisresultatet er enda.

De kunne si på Tesla at dette faktisk var første i Norge som fikk denne. Ganske mange nysgjerrige teknikere mens de holdt på ja!

Kommer tilbake med mer bilder.

ELTesla

Ser veldig bra ut!

Hva mener du om passformen og utførelsen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA