Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model S hadde vært fett, eller?

Startet av Tor med Leifen, fredag 05. september 2014, klokken 20:07

« forrige - neste »

Tor med Leifen

Etter jobb i dag, i litt tett trafikk på vei fra Kokstad til Bergen sentrum, kikket jeg i bakspeilet på Teslaen bak meg. Jeg tror den hadde sort, matt folie, så jeg kom på en annen Tesla som kjører rundt med oliven-grønn folie, her i Bergen. Plutselig kjente jeg at følelsen kom: Tesla er harry. Kanskje underbevisstheten min er bitter fordi jeg selv kjører Leaf, eller var det en bevisst refleksjon, kokt i hop av de folierte "batmobilene" med gigantisk berørings-skjerm og konstant behov for å kjøre forbi andre biler, fyrt oppunder i tåken av lavt blodsukker og mangel på søvn? Tesla har blitt harry på grunn av utseende og opplevelsen av dem i trafikken. Så tenkte jeg videre; hadde Tesla Model S vært like populær dersom den het Chevrolet Elektron, Ford Lightning eller Huyndai E-Spirit? Da hadde vel "ingen" kjøpt den, eller? Jeg må nok vente til Model 3 kommer, da har det sikkert gått over.

Leif1

Det er bare å komme ut av skapet og gjøre en reservasjon på S, evt en X om du ikke syns
Model S er harry nok.. ;)

Dette går seg til når du får spist og sovet litt. heheh
Konvertitt fra S til X

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA