Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bilkomponenter.no - Tilbud (min 10%) på Blackvue & Thinkware Dashbordkamera

Startet av F_P, mandag 01. september 2014, klokken 14:11

« forrige - neste »

F_P

Hei,

Vi har bestemt oss for å ta inn Blackvue og Thinkware Dashbordcamera i vårt sortiment. I den forbindelse ønsker vi å tilby alle med elbil en aldri så liten rabatt på disse.

Enkelt å greit, ta en titt her: http://www.bilkomponenter.no/categories/kamera

Bruk rabattkode elbilforum14 (= 10% rabatt)
Skriv koden inn i rabattkodefeltet + enter så regnes ny pris ut automatisk ut

Vi har også gratis frakt på alle ordre over kr. 2000,-

Rabattkoden over gjelder forøvrig på alle andre varer vi har også så det er bare å slå seg løs :)

Mvh
Sondre
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Sandpusher

Hei Sondre!
Bra tiltak, tok sjansen og bestilte en 650 nå. Kunne også tenke meg en Magic pro UPS, har dere tenkt på å ta inn denne også? Alternativt: Noen som vet hvor den er å få kjøpt? Ikke E-bay, foretrekker å handle av en norsk leverandør.
2020 Opel Corsa-e Elegance
2014 BMW i3
Scott E20 Sportster el-sykkel
Scott trøsykkel
Apostlenes hester

F_P

Sitat fra: Sandpusher på mandag 01. september 2014, klokken 20:05
Hei Sondre!
Bra tiltak, tok sjansen og bestilte en 650 nå. Kunne også tenke meg en Magic pro UPS, har dere tenkt på å ta inn denne også? Alternativt: Noen som vet hvor den er å få kjøpt? Ikke E-bay, foretrekker å handle av en norsk leverandør.

Takk for det :)

Venter på prislisten for "accessories", når den kommer så skal jeg få lagt ut slikt med mer. Selvfølgelig fungerer rabattkoden på det også. Legger inn en reminder her når dette er på plass.

Sondre
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

F_P

X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

F_P

Første leveranse på plass. Nesten utsolgt før varene kom inn, men det er bare positivt :)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

F_P

Gjort en liten prisjustering på 650 og 750 ( i kundens favør). Utsolgt for det meste, men ny bestilling er lagt inn med leveringsdato +/- 15. oktober
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

F_P

Nedjustert prisen noen kroner på 650 i dag. Ikke mye, men penger spart er vel penger tjent er det noen som sier.

DR650GW koster nå 2780,- inkl. frakt etter rabatt (rabattkode i post 1)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

F_P

Desembertilbud på DR600, DR650 og DR750 - samme pris, men Power Magic Pro (veil. 549,-) inkludert i prisen.

Informasjon om dette er ikke lagt ut på nettsidene enda, men de som bestiller nå får dette med så langt lageret rekker  :D
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

F_P

Til info!

Prisene vil nok gå opp om ikke det skjer en merkbar styring av NOK-kursen i nær fremtid.

Glemte helt å nevne at undertegnede naturligvis utfører installasjon av dashkamera om det er av interesse. Har +/- 6 års erfaring fra montering i nyere VAG, Mercedes, BMW, etc + montert i Model S. Lover bra resultat, og garnati får man naturligvis på jobben.

Regner ca. 1-1,5t for montering av kamera kun foran = kr. 700-1050,- inkl. mva.
Foran og bak 2-2,5t = kr. 1400 - 1750,- inkl. mva

Fastpris på montering i Model S er kr. 1400,-
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Uzie

Lurer på om det kommer noe tilbud på Blackvue 650 med
Montering og 64gb kort. Kommer endel tesla til levering nå denne og neste mnd mtp 2.kvartal som nærmer seg slutt. Sikker mange som er interesserte og for de som er i tvil vil kunne en attraktiv tilbud være noe.


Trond.Strom


F_P

Hei hå,

Vi har alltid tilbud  ;)

For å være dønn ærlig. Vi selger allerede alt av kamera som vi får tak i, og da ser jeg ikke helt noen grunn til å gi en enda bedre pris. Rimelig sikker på at ingen i Norge matcher prisen på kamera inkl. 64GB kort (og 16 GB-kort) - kr. 3409,- (etter rabatt, og evt. også inkl. frakt for de som trenger det til sendt). Det er under standard norsk veil.pris med 16GB kort.

Monteringen koster som sagt kr. 1400,- inkl.mva. og det er også en god pris i forhold til gjennomsnittlig tidsbruk og sammenlignet med andre montører.

Når vi selger alt det vi kan få tak i + har tidvis ventetid på montering så ser jeg dessverre ikke helt grunnen til å sette ned prisen ytterligere  :-[

Sondre

PS! Har 1x 650 igjen av de 25 vi mottok på tirsdag. Ny ladning ventes inn neste uke.

PS2! Om noen er gira på 750 så kan de sende meg en PM for der kan vi nok få til en pittelitt bedre deal enn de 10% som ligger som standard til el-bilister.
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Elmo

Sitat fra: F_P på torsdag 28. mai 2015, klokken 14:33
PS2! Om noen er gira på 750 så kan de sende meg en PM for der kan vi nok få til en pittelitt bedre deal enn de 10% som ligger som standard til el-bilister.

Hva er den viktigste forskjellen på 650 og 750 ?  Vanskelig å sammenlikne på nett syns jeg.
Er det primære at 650 ikke har skjerm ?
Ser at det på 750 står "NB! Kameraet har ikke innebygd GPS-antenne. Denne må kjøpes separat - se varenummer BVEGPSM", men det står ikke på 650. Har 650 antenne ?
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

F_P

Sitat fra: Elmo på torsdag 28. mai 2015, klokken 14:56

Hva er den viktigste forskjellen på 650 og 750 ?  Vanskelig å sammenlikne på nett syns jeg.
Er det primære at 650 ikke har skjerm ?
Ser at det på 750 står "NB! Kameraet har ikke innebygd GPS-antenne. Denne må kjøpes separat - se varenummer BVEGPSM", men det står ikke på 650. Har 650 antenne ?

Oppdatert teksten på 650, men enig, det er ikke bare bare å sammenligne.
Hovedforskjellene i uprioritert rekkefølge:


  • 750 har Full HD bak (brikke med 2 millioner pixler) - 650 kun 720p (brikke med 1 million pixler
  • 750 mangler innebygd GPS-antenne, 650 har dette. Gjør 750 dyrere, men samtidig mer fleksibelt i forhold til plassering av antenne om dekningsforholdene er dårlige.
  • 750 har litt mer vidvinkel foran (= mer i bildet), og faktisk litt mindre vidvinkel bak.
  • 750 har skjerm (og tar mer plass i frontruta = 650 er en del mer diskret foran). Noen synes det er enklere i forhold til innstillinger og at du kan se gjennom en video rett på kameraet uten å streame over til telefonen.
  • 750 har innebygd mulighet for "strømstyring" uinteressant på elbil der hovedbatteri lader 12V batteri

Det er vel det viktigste
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA