Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Medlemsmøte Torsdag 28/8 kl 18

Startet av Rav4_EV, tirsdag 12. august 2014, klokken 20:37

« forrige - neste »

muggost

Ikke for å klage altså, men blir det ikke egentlig litt vanskeligere å påvirke lokale instanser når "Vestfold Elbilforening" ikke finnes som annet enn "Norsk Elbilforening, avdeling vestfold?"

Er det ikke bedre å registrere Vestfold Elbilforening som en egen forening med eget organisasjonsnummer? Ikke at jeg kan så mye om hvordan disse tingene fungerer, jeg bare tenkte at dette var logisk.


sven erik

det er ikke  noe en trenger for vi kan vise til at vi har  elbil foreningen i ryggen bare at vi  jobber  lokalt

muggost

oki, jeg skal prøve å komme, men tidspunktet er litt ugunstig for meg. Midt i leggetid for minsta. Men som sagt, jeg prøver. Er det på flykafeen? hvor er egentlig det?

eirikjac

BMW i3 60ah
Polestar 2

kringon

Hva er boten for å møte opp med fossilbil dersom elbil nr 2 ikke har kommet enda? :D

Får kanskje lov å låne bilen til kona..
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

sven erik

er ikke noe bot for det så lenge du er medlem å  er intresert i elbil  men det beste er vel om alle kommer med elbil

Rav4_EV

Fått mange påmeldinger.
Det er plass til flere.
Det blir matservering.

Påmelding amb@euromatic.no
22' X Plaid
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion

Ebbe

Takk for informativt møte. Men jeg tror vi må se framover og finne lokale tiltak for å ha noe som helst funksjon som elbilforening. Det ble et møte om tingenes tilstand og ikke noe mer. Man bør etter min mening heller se framover å komme med konkrete tiltak som er mulig å få gjennomført lokalt i vårt distrikt.
Slik samtalen gikk etter at møtet var slutt, tror jeg at vi har to agendaer vi bør jobbe med. Hurtigladning i vårt distrikt for å kunne kjøre til og fra andre distrikt. Lade-punkter man kan bruke når man står parkert for andre gjøremål. Etter min mening bør Vestfold elbilforening ta tak i dette snarest, for å få fortgang i dette. Håper vi derfor kan få til et møte snart?
P39240

muggost

+1

Sliter litt med kombinasjonen småbarnsfar og turnusjobb, men får jeg noen ukers frist skal jeg klare å få vært med på flere møter.

sven erik

Sitat fra: Ebbe på tirsdag 09. september 2014, klokken 12:28
Takk for informativt møte. Men jeg tror vi må se framover og finne lokale tiltak for å ha noe som helst funksjon som elbilforening. Det ble et møte om tingenes tilstand og ikke noe mer. Man bør etter min mening heller se framover å komme med konkrete tiltak som er mulig å få gjennomført lokalt i vårt distrikt.
Slik samtalen gikk etter at møtet var slutt, tror jeg at vi har to agendaer vi bør jobbe med. Hurtigladning i vårt distrikt for å kunne kjøre til og fra andre distrikt. Lade-punkter man kan bruke når man står parkert for andre gjøremål. Etter min mening bør Vestfold elbilforening ta tak i dette snarest, for å få fortgang i dette. Håper vi derfor kan få til et møte snart?

jeg er enig med deg  vi skal få til noe mer kokret  men  vil nå ha  mail adressen til alle medlemer i vestfold så vi blir fler muligens på møter   eg vil å ha litt mer vem gjør va   
men er det noen dag som passer folk her inne best  og en tid  så en får  flest med
har å et forslag på at vi har lit fast med møter  og om fler vil at vi har noen treff 7hygge kveld

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA