Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Servicepris?

Startet av P85TMS, torsdag 07. august 2014, klokken 13:09

« forrige - neste »

P85TMS

-

Leif1

Konvertitt fra S til X

Kiefer

Jeg skal give 2700,- i Drammen

Model S85, solgt september 2015
Model S85, leveret midt december 2015
Model X90D leveret slut juni 2016

Asarin

Sitat fra: Kiefer på torsdag 07. august 2014, klokken 14:31
Jeg skal give 2700,- i Drammen

Hva?

Da er det jo billigere enn å forhåndskjøpe 8 år.. Er det en "mindre" service av noe slag? Om man kjøper service for 8 år, er det noe man får ekstra i forhold til å betale 2700-4500 årlig?
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

ToWalkOrDrive

I mine papirer står det at prisen er 4500,- for service. På Forus.
Tesla Model Y                         2021-

tstens

Hmm jeg betalte 5665kr for årlig service på Skøyen i går  ???
Det inkluderte viskerblader og Carbon filter . Terje
P85,White

laumb

Det kan du klage på. Den SKAL være 4500kr inkl. mva - og alle slitedeler unntatt dekk skal være inkludert.

laumb


Kiefer

Sitat fra: Asarin på torsdag 07. august 2014, klokken 14:48


Hva?

Da er det jo billigere enn å forhåndskjøpe 8 år.. Er det en "mindre" service av noe slag? Om man kjøper service for 8 år, er det noe man får ekstra i forhold til å betale 2700-4500 årlig?

Jeg ved ikke om det er noget specielt, jeg skrev og spurgte hvad jeg skulle give for et 20.000km eftersyn og fik prisen. De havde dog ikke en lånebil den dag jeg skal til, så jeg kommer til at sidde og vente. Hertil skal jo så lægges prisen for færgen (Hirtshals-Larvik) tur/retur og en overnatning på et hotel. Overnatningen blev så til flere da vi så tager en tur og besøger noget familie i Tønsberg samtidig. Så med førge og overnatninger ender jeg nok på ca. 6000,-

Model S85, solgt september 2015
Model S85, leveret midt december 2015
Model X90D leveret slut juni 2016

christian1986

Vis oss gjerne bekreftelse på at du skal betale 2700.

Cowboystrekk

Kan være resten av gavekortet som blir løst inn.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Havebigfun

Kan hende Tesla opererer med forskjellige servicepriser for Norge og Danmark. Om Danskene skal utenlands for å få utført servicen er det en mulig forklaring at de får rimeligere priser.

iCar

Er det bare meg eller har Tesla fjernet årlige prisen for service fra sidene sine, mener å huske at prisen for 1 års service stod der før.....

http://www.teslamotors.com/no_NO/service

Kiefer

Hej.

Jeg beklager jeg ikke har fået opdateret denne tråd før nu, men jeg ville først gøre det når jeg havde været til service med bilen i Drammen. Det var jeg så i fredags hvor jeg fik lavet et standard 20.000km serviceeftersyn efter det serviceskema der også har været sendt rundt herinde.

Prisen var 2.700,- NOK uden nogen former for rabatter eller tillæg. Det tog det meste af fredagen, men det var lige så meget fordi det var første gang bilen var omkring Tesla, så der var en lang række punkter jeg selv skulle have lavet og så havde Tesla også selv lidt de skulle kigge på. Blandt andet skulle de skifte SIM-kort, det blev vi så enige om at jeg måtte gøre i Danmark, eftersom det ikke er samme SIM-kort i Norge og Danmark.

Rigtig fin service og flinke medarbejdere, alt i alt en rigtig positiv oplevelse i Drammen, og skal jeg have lavet service i Norge igen, ville jeg helt sikkert tage tilbage til Drammen igen.

Model S85, solgt september 2015
Model S85, leveret midt december 2015
Model X90D leveret slut juni 2016

KrW

Sitat fra: laumb på torsdag 07. august 2014, klokken 20:33
Det kan du klage på. Den SKAL være 4500kr inkl. mva - og alle slitedeler unntatt dekk skal være inkludert.

Det var noe jeg lurte på nylig, så det er slik at slitedeler som bremseskiver, viskere osv. er inkl. i prisen? Da sikkert også i 8-års pakken?
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA