Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Rdio spørsmål

Startet av Lokführer, lørdag 26. juli 2014, klokken 10:29

« forrige - neste »

Lokführer

Etter en stund med rdio så fungerer den ikke helt som jeg vil. Den spiller de sangene jeg vil ca 10% av gangene. Men etter en periode med i unlike alt annet enn, ehem, kaptein Sabeltann, så virker det som den stadig spiller mer av Formoe. Så plutselig sluttet den å spille Sabeltann i særlig grad. Hvorfor det? Er det bare tull med dette "Like" systemet?
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

petersv

Jeg har mine tvil om "like-systemet" påvirker låtvalget i bilen jeg og... Merker ingen foskjell på sangvalg om jeg har liket/disliked sanger og så spille samme kanal fra starten av igjen, kommer de eksakt samme sangene virker det som.

Er uansett ganske så fornøyd med tjenesten bortsett fra laggingen, men det er nok nettverkets skyld.

Thor2014

Har ikke alle Tesla felles innlogging ?

noto

Virker som like/dislike tar tid (dager?) for å slå inn på låtvalget, men du får uansett ikke snevret det inn til en enkelt eller noen få artister. Ellers irriterende at den ikke preloader neste låt. Blir lange pauser mellom sangene ved dårlig mobilsignal.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA