Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Understellsbehandling i Trondheim?

Startet av moherre, tirsdag 22. juli 2014, klokken 09:48

« forrige - neste »

moherre

Hei
Har en 14`EU importert Leaf og skal understellsbehandle denne. Lurer på om dere har noen tips om verksted som gjør en god jobb til en fornuftig pris i Trondheim og omeng?
Har lest på forumet at prisene og kvaliteten varierer fælt, samt at noen av disse verkstedene har et "frynsete" rykte?
Ganske spesiellt å tenke på dette nå i 30 gr i skyggen, men vinteren, søla og saltet kommer snarere enn jeg liker :o
Alle råd mottas med takk!
13`Tekna

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

vbl

Har akkurat skrevet kontrakt på e-Golf og Møller Bil Trondheim skal tectylbehandle før levering. De bruker Tectylsenteret på Tiller?
Jeg har understellsbehandlet Corollaen min på Trondheim Antirustsenter på Tempe for ett år siden og er fornøyd, min far har brukt dem mange ganger på flere biler i mange år når bilen han har kjøpt har vært tectylbehandlet tidligere.
Uten at jeg har erfaring med de men dem ved bomstasjonen på Øysand bør du holde deg unna har jeg hørt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA