Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vil kjøpe PSA elbil

Startet av Mateusz, torsdag 10. juli 2014, klokken 08:28

« forrige - neste »

Mateusz

Hei

Eg vil gjerne kjøpe min første elbil. Eg tenkte på en god PSA bil til god pris.

Ta gjerne kontakt via mail. Eller skriv her.

Mateusz
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

Elmo

Har du prøvd et søk på finn.no ?    Tror det ligger en del der nå.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Mateusz

Eg kikker på finn hele tiden. Det fins 3 stykk no, men dei er priset litt for høy.
Hvis det dukker ikkje opp noen med fornuftig pris, kjøper eg kanskje en trilling?
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

svingen

Sitat fra: Mateusz på fredag 11. juli 2014, klokken 08:34
Eg kikker på finn hele tiden. Det fins 3 stykk no, men dei er priset litt for høy.
Hvis det dukker ikkje opp noen med fornuftig pris, kjøper eg kanskje en trilling?

ja hvorfor ikke gå få en trilling 90 tusen og med 2 års garanti http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49935775&searchclickthrough=true
får du hurtig lading og batteri som ikke trenger og "følges" med på

jeg var i samme båt og kjøpt trilling angrer ikke 1 sec på det :)

Kan og montere fosilvarmer til ca 25 tusen hvis du vil (psa har vel det her)
kan fint ha takstativ og sykkel feste (til 4 sykkler) og på en ION er det enkelt og bytte til DAB radio vanlig "kontaker" hvis det er aktuelt :)
det er og OVMS til dem så kan se hvor mye batteri du har på mobilen,kan enda ikke start forvarme men kan jo montere defa og "wam up" så kan starter varme via den måten :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Mateusz

Takk, den iON var fin og med ganske bra pris.
Men det dukka opp en berlingo med Li batterier. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49961555&searchclickthrough=true
Hva syns dere om den?
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

OneMore

Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

svingen

jeg og stusset over det,men kan jo være markede som "virker" siden trilling har blitt så rimlig.
hvordan er det med børster osv? må det byttes? bør vel ikke være så mye vedlikhold på den her?
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Elmo

Sitat fra: svingen på tirsdag 15. juli 2014, klokken 09:53
hvordan er det med børster osv? må det byttes? bør vel ikke være så mye vedlikhold på den her?

Ja, alle PSA-classic må bytte børster regelmessig, selvom de er ombygget til lithium og dermed ikke behøver vannservice.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

elektrolux

Regelmessig betyr bytteintervall på noe mellom 6000 og 60 000 km. Altså halvårlig til ca hvert 6 år. ;)

Viktig å undersøke denne bilens appetitt på børster.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA