Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Inkludere tohjulinger, ikke bare bil

Startet av commiesoft, søndag 06. juli 2014, klokken 22:44

« forrige - neste »

commiesoft

Kanskje elbilforeningen kan jobbe for andre elkjøretøy også, som el -MC, -scootere, -sykler og klasse 2 Eu elmopper?

Her i Sarp/Fredrikstad er det bilkaos, og jeg bruker el-scootern min når jeg kan, null kø, elbilen min kan
ikke konkurrere med den på miljø..

Folk burde ha tilgang til rimelige el-kjøretøy uten at myndighetene legger unødvendige restriksjoner i veien.

Kjøretøy som kan passe alle, ikke bare dem som har råd til bil... På den måten kan fossilbilsalget hindres også    ;-)
Think City 2011 Li, XEL Cruiser lett MC 2010, EVT 4000e scooter 2008, Eco ride Avenue City + Alprace Ecorus 2012  elsykler, gøtt humør :)

commiesoft

#1
Hei, så nettopp på NRK at Frp foreslår det jeg mente. En Like til dem for det.

Frislepp av elektriske kjøretøy av alle slag... Kan jo bli et alternativ til fossilbiler
etterhvert?

http://www.nettavisen.no/politikk/--mange-er-nok-ikke-klar-over-at-de-bryter-loven/8516273.html
Think City 2011 Li, XEL Cruiser lett MC 2010, EVT 4000e scooter 2008, Eco ride Avenue City + Alprace Ecorus 2012  elsykler, gøtt humør :)

commiesoft

Blir spennede å se imorra hva lovforlaget innebærer. Salget av elsykler bikker 10000 i året nå skal vi tro linken over, skal bli spennende å se hva som skjer neste år :)
Kult at noen gjør noe med det her, selv om vi snakker frp/h. Så da kan jo elbilforeningen la den utfordringen ligge ;-)
Think City 2011 Li, XEL Cruiser lett MC 2010, EVT 4000e scooter 2008, Eco ride Avenue City + Alprace Ecorus 2012  elsykler, gøtt humør :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA