Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva har skjedd på Mosseveien?

Startet av Caspar, tirsdag 17. juni 2014, klokken 07:53

« forrige - neste »

Caspar

Jeg har kjørt Mosseveien inn fra Kolbotn til Frysja i mange år både med elbil,fosilbil og motorsykkel. I dag kjørte jeg el inn Mosseveien, gjennom Bjørvika, over den hvite broen, ned i tunnellen, opp til St.hanshaugen over Bjølsen til Frysja på 29 minuttter. Startet hjemmefra ca. 0715. Har folk gitt opp Mosseveien grunnet alt kaoset som har vært i Bjørvika? Eneste bekymringen innover Mosseveien var risikoen for å få fartsbot.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

abc

Merkes på andre siden av byen også. Ferietiden har så smått begynt  8)

Elmo

Og fotball-VM.

Minimal kø på E18 vestfra idag. Og tirsdager pleier å være aller værst.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Lynvingen

....men hjemover på ettermiddagen er det fullstendig kaos. Flaskehals der man kommer ut av operatunnelen, mot Sjursøya og mosseveien. To felt ved utløpet av tunnelen har nå blitt til ett. Hjelper ikke med elbil her, jeg kjører MC nå om sommeren og selv da må man stå endel stille.
Citroen C-Zero 2012, 20 000 km

Tidl:
P106 - 1998 mod, 60 000km.
Robometer og nyoverhalt batteripakke.

Mr.Zero

OBS! Fotoboksen på Mosseveien retning sentrum har blitt flyttet! Nå står den ikke mange 100-meterne unna Fiskevollbukta! Ny deilig asfalt er også på plass - så får vi håpe på at vi får beholde kollektivfeltmuligheten når rush-helvete setter inn... 8)
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 2017 Full Pakke Protonic blue
BMW i3 2021 Full Pakke Blue Ridge Mountain
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA