Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Østfold lokallag

Startet av jan-ove, lørdag 17. mai 2014, klokken 22:14

« forrige - neste »

JENSSEN

skal vi friske opp i denne tråden? hva skal til, hvem er villig? osv osv!

fra sarpsborg her
22kw svart zoe 2016

Erik182

Er villig jeg. Men er ikke sikker på hva som skal til..
2015 hvit Nissan Leaf Acenta

JENSSEN

kan noen svare på hva som skal til?=D
22kw svart zoe 2016

Lentaro

#18
Foreslår at vi kan starte med å danne en facebook gruppe. De aller fleste i samfunnet er der nå og det vil gi oss en enklere form for kommunikasjon.

Jeg har oppretta denne gruppa, så blir medlem her og legg til andre dere kjenner som kjører elbil i Østfold så kanskje vi kommer noen vei, og kan påvirke for en bedre hverdag som elbilist i østfold.

Østfold elbilforening
https://www.facebook.com/ostfoldelbilforening/?ref=bookmarks
2015 VW E-golf - Solgt

2014 Tesla Model S 85

Reservert Tesla Model 3

Erik182

Bra initativ! Likt siden og invitert de jeg kjenner med elbil
2015 hvit Nissan Leaf Acenta

JENSSEN

22kw svart zoe 2016

Lentaro

Da er det kommet et skritt videre og det vil bli mottatt hjelp fra sentralt for å opprette et styre. Følg med på facebook sida for videre oppdatering.
2015 VW E-golf - Solgt

2014 Tesla Model S 85

Reservert Tesla Model 3

kjellarne

Ja hvorfor ikke, hvis det er mange som kjører el bil i Østfold.
Det hender at jeg møter noen el - biler langs veien i mellom Halden og Sarpsborg.
Så dat hadde vært artig å fått til noe lokal klubb og møter samt at vi kan dele våre erfaringer med andre
for gamle og nye el -biler.

Lentaro

Da er det bare 10 dager igjen til vårt oppstartsmøte.
Om du ikke har meldt deg på er det enda ikke for sent. Send en melding til oss her på Facebook eller send en mail til ostfold@elbil.no
Vi har vært så heldige å få med oss Christina Bu fra Elbilforeningen, Geir Rognlien Elgvin fra foreningen i Oslo og Akershus, Guri Bugge fra Fylkeskommunen og Jan Haugen Ihle fra Fortum Charge & Drive til å si litt om hvem de er og hva de jobber med og for.
Vi vil på møtet sette opp et interimstyre som skal jobbe mot vårt første årsmøte.
Håper vi ses!
2015 VW E-golf - Solgt

2014 Tesla Model S 85

Reservert Tesla Model 3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA