Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

EL-Motorsykkel - Finne dette/Hva finnes?

Startet av EilertM, torsdag 01. mai 2014, klokken 18:18

« forrige - neste »

Hansi

Hadde de bare kommet med mulighet for raskere lading, så..
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

65lars

Hei, jeg leste akkurat gjennom dette emnet, og likte det jeg leste og også videoene presentert.  -- men så får jeg meldingen

Advarsel: Det er ikke blitt lagt til noen emner her på minst 120 dager.
Med mindre du er helt sikker på at du vil svare, kan du vurdere å starte et nytt emne.


Never mind that.  Jeg tror "tung" el-sykkel er på god vei. 
(Sier jeg, som savner sin '83 Suzuki 1100.  Beste sykkelen - noensinne. - dvs . opp til 1995...)

Men - så er det dette her med MC førekort / sertifilkat her, og norske regler.
Funny stuff.

Hadde jeg gått til bil-tilsynet eller hva det nå heter her, i 2003 og presentert mitt amerikanske MC førerkort, ville jeg ha fått det overført, til norskt førerkort...  Men - Biltilsynet - de har jo en ett-års regel.  Og sden jeg ikke gjorde dette innenfor 12-måneders perioden deres, må jeg ta MC førerkort på nytt, i gamle Noreg,  og det koster rundt Kr. 20.000,00

Da er det jo langt billigere, og ta en billig tur tilbake til Amerika, besøke gamle venner, og fornye MC førerkortet mitt.  For under kr. 300,00

:-)

Trilling, bestilt KIA

OlaM

Testet en Zero SR idag.



Stort bilde: http://i.imgur.com/DXiensT.jpg

Fantastisk sykkel. Så enkelt og greit, masse krefter men helt myk, lineær respons. Også veldig kult med mobilapp der kan justere motorbrems, gassrespons osv. Når min nåværende Suzuki er slitt ut må det nok bli en sånn.
'21 3LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA