Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

EL-Motorsykkel - Finne dette/Hva finnes?

Startet av EilertM, torsdag 01. mai 2014, klokken 18:18

« forrige - neste »

EilertM

Hallais!

Jeg er på utkikk etter en EL motorsykkel.
- Tenker da motorsykkel, altså ikke en sykkel med motor. Gjerne med litt rekkevidde og en kraftig motor som både yter godt og har litt rekkevidde.

Jeg vet lite om dette i det hele tatt eksisterer, og hva/hvilke merker jeg har å velge mellom?

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Eilert 8)
Eilert :8


PerBear

VG hadde nettopp en artikkel om el-motorsykler. De viste selvsagt bilde av den styggeste som hovedoppslag!  ;)

http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/mc/elektrisk-designbombe-paa-to-hjul/a/10139544/
Sandnes, Norway.
Podbike FRIKAR, TM3 AWD LR

MGR20

En på jobben (NTNU) har en Zero, som han importerte til Norge selv. Den fikk avgiftsfritak på lik linje med el-bil. Han kjører mye, og er fornøyd med den.

Carl Anton Stenling

Er det noen som vet om Zero har fått ny forhandler i Norge?

Jeg har forgjeves forsøkt å kjøpe sykkel fra tidligere EV Oslo uten at de virket spesielt klare for å selge en Zero MC.

Carl Anton
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Hansi

Sitat fra: Carl Anton Stenling på tirsdag 06. mai 2014, klokken 20:54
Er det noen som vet om Zero har fått ny forhandler i Norge?

Jeg har forgjeves forsøkt å kjøpe sykkel fra tidligere EV Oslo uten at de virket spesielt klare for å selge en Zero MC.

Carl Anton

Dette er jeg interessert i også, ser tidligere EV Oslo har fjernet Zero fra hjemmesidene sine. Men det sto vel i VG-artikkelen at alt peker på at Car Point i Trondheim som også åpner filial i Oslo om dagen blir ny norsk forhandler.
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

PerBear

Sandnes, Norway.
Podbike FRIKAR, TM3 AWD LR

nofuelno

Sitat fra: Carl Anton Stenling på tirsdag 06. mai 2014, klokken 20:54
Er det noen som vet om Zero har fått ny forhandler i Norge?

Jeg har forgjeves forsøkt å kjøpe sykkel fra tidligere EV Oslo uten at de virket spesielt klare for å selge en Zero MC.

Carl Anton
Dine bønner er hørt !
Priser fra 115.000,-ferdig registrert og levert fra nofuel.no på Lysaker.




Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

Carl Anton Stenling

Sitat fra: nofuelno på søndag 31. august 2014, klokken 00:07
... registrert og levert fra nofuel.no på Lysaker.

Er dette et enkelteksemplar eller tenker dere satse inklusive verksted m.v?
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Hansi

Hadde bare vært fint med flere forhandlere av Zero i Norge :) under dealers på sidene til Zero står kun Carpoint ført opp (enn så lenge?)

Carpoint OPENING SEPTEMBER
Telenor Arena Oslo
Fornebu, Norway
73 91 52 00
Schedule a demo
Other inquiries

Carpoint Norge AS
Stjørdalsveien 10
Trondheim,, Norway
73 91 52 00
Schedule a demo
Other inquiries
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

nofuelno

Sitat fra: Carl Anton Stenling på søndag 31. august 2014, klokken 06:47
Sitat fra: nofuelno på søndag 31. august 2014, klokken 00:07
... registrert og levert fra nofuel.no på Lysaker.

Er dette et enkelteksemplar eller tenker dere satse inklusive verksted m.v?

Vi skal fortsette med dette, samt tilby verkstedstjenester m.m.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

K S

Sitat fra: MGR20 på tirsdag 06. mai 2014, klokken 12:10
En på jobben (NTNU) har en Zero, som han importerte til Norge selv. Den fikk avgiftsfritak på lik linje med el-bil. Han kjører mye, og er fornøyd med den.

Er det mulig å komme i kontakt med vedkommende?

Jeg driver med Trail, og det er en elektrisk Franskprodusert som leveres med alt utstyr til å registreres på vei, lurer på hva som må til for å få den inn momsfritt....

e-max

Tesla 3 RWD 2020
Peugeot ION 2011
E-Max el scooter 2009

PerBear

Sandnes, Norway.
Podbike FRIKAR, TM3 AWD LR

Horsenose

Sitat fra: PerBear på fredag 04. september 2015, klokken 18:35
Siste nytt for dem som liker å leve farlig:
http://www.greencarreports.com/news/1094729_2015-electric-motorcycles-buyers-guide
Skjer utrolig mye på motorsykkel-fronten for tiden :) Gledelig å se at man ikke lenger er bundet til eksosmotor for å kjøre sykkel.
Model X reservasjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA