Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sensorstyrt åpning av trunk

Startet av kjonix, onsdag 16. april 2014, klokken 22:39

« forrige - neste »

kjonix

Jeg liker godt løsningen noen biler har fått i det siste ved at de har en sensor under hekken for åpning av trunk.

Noen som har gjort seg noen tanker om mulighetene for å få dette på TMS? Vi har jo alt som skal til bortsett fra sensor; keyless og elektronisk trunklås - med riktig sensor skulle man tro at det vil være en grei oppgave å koble seg på trunkåpneren...


Chlangum

Er ikke det et system som mangen bileiere klager over. Ser veldig fint og fancy ut når det prøves i butikken men etter noen dager på skitten norsk landevei så fungerer det ikke like godt lengre.

Jeg liker veldig godt funksjonen med å trykke på fob'en og nå når jeg har fått på en slik nylonstrømpe med karabinkrok i enen enden, så er det veldig lett å føle seg fram til foran og bak på den med hånden i lommen.
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA