Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gratis hurtiglader, EV-Powers

Startet av hydrogen, onsdag 09. april 2014, klokken 17:30

« forrige - neste »

hydrogen

Oppdager stadig at det er gratis å bruke hurtiglader, både på lade og på orkanger et par ganger. I over 1 uke nå har det vært gratis på Lade, slipper ihvertfal RFID tag eller annen form for autentisering.

Er det noen som vet om det er slik i en periode nå for alle ladere til EV-Powers, har lyst på en harrytur, regner med jeg må ha 3 ladinger og 300 kr blir for mye å betale for harryturen:)
Nok med 2 på sommeren, men redd for at jeg må ha 3 nå for å være sikker og slippe angsten.

nordvik

#1
Har vært sånn over en måned nå.
Iallefall på Orkanger, Lade, Gløshaugen og Moholt.
Vet ikke hvorfor....
Stolt eier av ELektra; Sort Nissan Leaf 2012.

EV - Driver

Skyldes sikkert Transnova's påbud som kom i mars. Alle hurtigladere som er støttet av Transnova skal ha mulighet for drop-in lading (eks. SMS). Har den ikke det, skal det være gratis inntil det er i orden. Tror kanskje det er bakgrunnen for at det er åpent.
VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

Strømbil

Svart Nissan Leaf 2013.

Weshe

Noen som vet om det fortsatt er gratis? Og hvordan ser man det?
Nissan Leaf Acenta mars 2014

El Prado

Fortsatt gratis på Værnes, Meråker og Storlien. Tok en harrytur Vikhammer til Åre i går.

Startet med fullladet bil, kjørte til Meråker, ladet 10min på hurtiglader og kjørte opp til Storlien. Koblet til hurtigladeren ved Coop`n og brukte en halvtime inne på butikken, kom ut og bilen var ferdigladet til 80%.
Kjørte til Åre og ladet i ca 3 timer/16A på "Green Higway"anlegget der mens det ble en tur på det svenske polet og deretter et bedre sushimåltid.
Tilbake på Storlien ble det igjen en halvtime med 80% hurtiglading, og turen gikk tilbake til Værnes, koblet til hurtigladeren der i 10min og sikret de siste milene hjem.

En fin dag å tilbringe i bil da det stort sett regnet det meste av dagen, føltes også helt greit da tiden ved ladestasjonene ble brukt til handling og spising. Billig kjøtt og øl ble det også  ;)
Nissan leaf 2012, Hvit, 11500km-102000km

Think Classic 2000mod. Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA