Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla FTW! for Pebble smartklokke

Startet av Emilsen, onsdag 19. mars 2014, klokken 11:57

« forrige - neste »

Zneip

Fikk det til jeg også nå - tusen takk!!! Må vel slutte å tute med bilen nå kanskje, det er jo langt på natt....nei - bare én gang til  ;D
Nord Trøndelag | X90D

frosken

Bare hyggelig, men det var da så lite :) Det er Thom som har gjort jobben og skal ha creds, jeg bare kompilerte og lastet opp.

19quiz76

Ok - klart Thom må få noen tomler også:
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

schweitzeren

Mit nye Polar V800 skal også snart bli smart sier de...?
Men det bliver ikke helt smart før jeg har Tesla på den... og min Agent klokke som helt sikkert kan få det kommer stadig om 2 Tesla uker  :o

Noen som kan "hacke" Polar så den kan bli smart den også...?

/Jesper
TMS 90D levert d.19.03.2016
TMS P85 Levert d.22.11.13 og innbyttet d.19.03.16 på 55.300km
Think 2009 med nytt Lithium batt. 21.500km
Think 2010 2+2 Lithium batt. 39.500km

satheesh.net

Si ifra hvis noen vil at jeg skal kjøpe med meg en klokke til noen. Befinner meg på flyplassen i Singapore akkurat nå, her koster den 1100,- NOK.

Ikke akkurat den store besparelsen, men noen få kroner billigere enn i Norge i hvert fall. ;)

iCar

Sitat fra: satheesh.net på tirsdag 05. august 2014, klokken 16:56
Si ifra hvis noen vil at jeg skal kjøpe med meg en klokke til noen. Befinner meg på flyplassen i Singapore akkurat nå, her koster den 1100,- NOK.

Ikke akkurat den store besparelsen, men noen få kroner billigere enn i Norge i hvert fall. ;)

Rakk du å se om de har Pebble Steele utgaven der og hva prisen på den var?
Koster normalt 249$ ink frakt pluss toll/moms til Norge

satheesh.net

Sitat fra: iCar på onsdag 06. august 2014, klokken 00:25
Sitat fra: satheesh.net på tirsdag 05. august 2014, klokken 16:56
Si ifra hvis noen vil at jeg skal kjøpe med meg en klokke til noen. Befinner meg på flyplassen i Singapore akkurat nå, her koster den 1100,- NOK.

Ikke akkurat den store besparelsen, men noen få kroner billigere enn i Norge i hvert fall. ;)

Rakk du å se om de har Pebble Steele utgaven der og hva prisen på den var?
Koster normalt 249$ ink frakt pluss toll/moms til Norge

Hei! Beklager, men fikk spørsmålet litt for seint. :P Sjekket egentlig ikke hva denne utgaven kostet heller, dessverre. :)

satheesh.net

Skal på besøk til familien i New York om et par uker. Kan sikkert kjøpe med et par hvis noen ønsker. Let me know ... ;)

iCar

Hei,

Er muligens interessert, men lurer litt på hva det koster ser at de selger "Steele" versjonen som jeg er intrs for $249 men siden du skal til NYC så må man vel legge på sales tax på mellom 4.5%-8.8% av den summen om jeg tar det korrekt ?

satheesh.net

Sitat fra: iCar på onsdag 20. august 2014, klokken 09:50
Hei,

Er muligens interessert, men lurer litt på hva det koster ser at de selger "Steele" versjonen som jeg er intrs for $249 men siden du skal til NYC så må man vel legge på sales tax på mellom 4.5%-8.8% av den summen om jeg tar det korrekt ?

Nei, jeg bestiller dem online og får dem levert hos familien. Prisen som står på sidene deres er sluttprisen. Alltid handlet ting og tang slikt og fått det levert uten ekstra kostnader. :D

satheesh.net

Forresten, til de som ønsker å "legge inn en bestilling": Fint om dere sender meg en PM med fullt navn og nummer der dere bekrefter "kjøpet". Og legger igjen en liten notis her i tråden at dere skal ha og henviser til PM.

På den måten føler jeg meg litt mer trygg på at dere ikke ombestemmer dere. Det er tross alt noen kroner det er snakk om, samt at jeg har hatt et par dårlige erfaringer fra tidligere. (Ikke at jeg betviler ærligheten til Tesla-eiere selvsagt.) ;)

peskareta

Eier av S85 siden nov 2013.solgt. Nå S85D til lading.

satheesh.net


jalias

Noen som vet om Motorola Moto360 vil komme med app til Tesla?

MrBacardi

Det er en smal sak for Tesla å legge til Android Wear-støtte i Android-appen sin, så jeg regner med dette er rett rundt hjørnet.
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA