Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

stygge vaskeriper i lakken

Startet av Hassan, mandag 10. mars 2014, klokken 17:20

« forrige - neste »

MindViruz


Sitat fra: Kjell Leaf på tirsdag 15. april 2014, klokken 18:30
Sitat fra: MindViruz på tirsdag 15. april 2014, klokken 17:58
Er det slik med alle nye biler? At de får så lett riper?
Selv ville jeg aldri kjøpt en bil uten metallic, det er og har alltid vært en sterkere lakk.

Har sort metallic Leaf selv. Den får riper bare du er borti den med jakken på vei ut døren. Men den ser ikke så gale ut som enkelte bilder her..

Kjell Leaf

Sitat fra: MindViruz på tirsdag 15. april 2014, klokken 18:32

Sitat fra: Kjell Leaf på tirsdag 15. april 2014, klokken 18:30
Sitat fra: MindViruz på tirsdag 15. april 2014, klokken 17:58
Er det slik med alle nye biler? At de får så lett riper?
Selv ville jeg aldri kjøpt en bil uten metallic, det er og har alltid vært en sterkere lakk.

Har sort metallic Leaf selv. Den får riper bare du er borti den med jakken på vei ut døren. Men den ser ikke så gale ut som enkelte bilder her..
Jeg vet ikke hvordan lakken på Leaf er, min er hvit metallic, og på den fargen viser ikke ripene, men det er uansett ingen tvil om at metallic er en sterkere lakk, det kan vel ingen lure på, det er bare rett og slett fakta.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

petersv

Sitat fra: Kjell Leaf på tirsdag 15. april 2014, klokken 19:56
Sitat fra: MindViruz på tirsdag 15. april 2014, klokken 18:32

Sitat fra: Kjell Leaf på tirsdag 15. april 2014, klokken 18:30
Sitat fra: MindViruz på tirsdag 15. april 2014, klokken 17:58
Er det slik med alle nye biler? At de får så lett riper?
Selv ville jeg aldri kjøpt en bil uten metallic, det er og har alltid vært en sterkere lakk.

Har sort metallic Leaf selv. Den får riper bare du er borti den med jakken på vei ut døren. Men den ser ikke så gale ut som enkelte bilder her..
Jeg vet ikke hvordan lakken på Leaf er, min er hvit metallic, og på den fargen viser ikke ripene, men det er uansett ingen tvil om at metallic er en sterkere lakk, det kan vel ingen lure på, det er bare rett og slett fakta.

Det må du nesten forklare nærmere. Venter i spenning...

BMW850

Sorry til dere som har sort, uten tvil en av de fineste "fargene", men etter å hatt sort bil i mange år er dette uaktuelt dersom du ikke elsker å vaske og polere...
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

MindViruz

Sant nok. Nypolert og vokset er det nydelig. Inntil du har kjørt èn tur...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA