Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er elbilen din eneste bil?

Startet av Cowboystrekk, fredag 07. februar 2014, klokken 09:14

« forrige - neste »

Brødbilsjåfør

Vi har kun Elbil hele vinter og en ekstra bænsin bil på sommer til crusing å guttetur
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

Olatho

Vi har ingen bil i dag, og kommer til å ha elbilen som eneste bil.

Cowboystrekk

Bumper denne for å få større tallmateriale :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

elektrolux

Denne tråden er så gammel at jeg har hatt 4-5 turer med Dieselen siden sist ;D
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Håkon77

Har nettopp kjøpt elbil til all "småkjøring" og har en 2007 diesel til kjøring hvor hele familien skal på tur. Dessuten en veldig liten diesel-bil som tar meg tur retur fredrikstad-oslo 18 ganger i måneden. Vi får se i fremtiden om sistnevnte blir erstattet med elbil, men jeg skjønner på byrådet i Oslo at bilpendling er like bra som kreft uansett drivstoff så jeg håper på halvtimes-ruter på toget.. Eventuelt en solid borgerlønn sånn at jeg kan pensjonere meg og drive med egne syssler som innebærer lite kjøring.
2014 Leaf
2014 VW up! 1.0mpi

Electrix

Sitat fra: Håkon77 på onsdag 15. februar 2017, klokken 23:05
Har nettopp kjøpt elbil til all "småkjøring" og har en 2007 diesel til kjøring hvor hele familien skal på tur. Dessuten en veldig liten diesel-bil som tar meg tur retur fredrikstad-oslo 18 ganger i måneden. Vi får se i fremtiden om sistnevnte blir erstattet med elbil, men jeg skjønner på byrådet i Oslo at bilpendling er like bra som kreft uansett drivstoff så jeg håper på halvtimes-ruter på toget.. Eventuelt en solid borgerlønn sånn at jeg kan pensjonere meg og drive med egne syssler som innebærer lite kjøring.
Du pendler altså rundt 3380km i måneden med dieselbilen, har du regnet på økonomien i å bruke elbilen på dette?
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

Ecinnaj


Elmo

Ingen svaralternativ passer for meg ??? :D
Elbilene er bil nr.1, 2 og 3 ;D  Fossil-varebilen til å dra henger og sånt er nr.4 , og bobilen nr.5.   
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

jche

Amperaen kommer til å bli okkupert av kona for det meste, til korte og lengre turer. Den kommer selvfølgelig også til å være førstevalget når hele familien skal på tur. Selv er jeg dessverre stuck med min Transit Custom en stund til, ihvertfall fram til det kommer en elektrisk varebil med fornuftig nyttelast og rekkevidde(er elektriker, kjører service med egen bil).

Vurderte E-nv200, men det blir akkurat litt for snaut med den lille batteripakka nissan har putta i denne bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA