Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Moderatorer, ikke flytt bort debattene våre

Startet av frekri, fredag 07. februar 2014, klokken 00:34

« forrige - neste »

frekri

Jeg ønsker at moderatorene skal slutte å flytte våre debatter rundt på hele elbilforum.

Jeg følger kun med på debattene i Model S. Når moderatorene rydder de ulike debattene bort der de mener de passer best, så klarer jeg ikke å følge med og bidra i debatten lenger. Vi diskuterer i Tesla S fordi vi er en gruppe som diskuterer alt rundt elbil og Tesla. Mens moderatorene tenker at vi er en felles gruppe med Leafeierne og alle andre. Hva mener dere?

Det siste tilfellet som ble flyttet var "Tanker rundt debatten rundt elbil på Debatten på NRK 6.2.14?" http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,12284.0.html
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

SK901

#1
Enig. Jeg har direkte link til Model S forumet, resten av Elbil er ikke interessant for meg. Går nok glipp av noe, men interessen for andre elbiler er ikke til stedet for min del.

Om interessen er stor nok, kan muligens noen ta initiativet å opprette dedikert norsk TMS forum.

Edit.

En ettertanke: Jeg syns Model S kategorien fortjener underkategorier. Slik den fremstår i dag, er det svært uryddig og vanskelig å finne god informasjon. Svært mye god kompetanse, men dessverre vanskelig å finne.

Carl Anton Stenling

Sitat fra: frekri på fredag 07. februar 2014, klokken 00:34
Jeg ønsker at moderatorene skal slutte å flytte våre debatter rundt på hele elbilforum.

Den aktuelle tråden omhandlet et debattprogram om elbiler - ikke kun om Tesla.

Nettopp av hensyn til lesbarhet og gjenfinning bør vi følge strukturen som finnes på elbil.no. Det enkleste er jo at trådstarter finner god plassering i utgangspunktet - så slipper moderatoren å flytte tråder.

Jeg er imidlertid glad for at vi har en moderator som opp gjennom tidene har holdt orden på Elbilforum i skiftende tider hvor fokuset har flyttet seg mellom modeller og temaer.

Carl Anton
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Nuvolari

Sitat fra: frekri på fredag 07. februar 2014, klokken 00:34
Jeg ønsker at moderatorene skal slutte å flytte våre debatter rundt på hele elbilforum.

Jeg følger kun med på debattene i Model S. Når moderatorene rydder de ulike debattene bort der de mener de passer best, så klarer jeg ikke å følge med og bidra i debatten lenger. Vi diskuterer i Tesla S fordi vi er en gruppe som diskuterer alt rundt elbil og Tesla. Mens moderatorene tenker at vi er en felles gruppe med Leafeierne og alle andre. Hva mener dere?

Det siste tilfellet som ble flyttet var "Tanker rundt debatten rundt elbil på Debatten på NRK 6.2.14?" http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,12284.0.html

Enig!
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

laumb


Sitat fra: SK901 på fredag 07. februar 2014, klokken 01:18
Om interessen er stor nok, kan muligens noen ta initiativet å opprette dedikert norsk TMS forum.
TOCN.no

Philip Marlowe

Sitat fra: Carl Anton Stenling på fredag 07. februar 2014, klokken 06:38
Sitat fra: frekri på fredag 07. februar 2014, klokken 00:34
Jeg ønsker at moderatorene skal slutte å flytte våre debatter rundt på hele elbilforum.

Den aktuelle tråden omhandlet et debattprogram om elbiler - ikke kun om Tesla.

Nettopp av hensyn til lesbarhet og gjenfinning bør vi følge strukturen som finnes på elbil.no. Det enkleste er jo at trådstarter finner god plassering i utgangspunktet - så slipper moderatoren å flytte tråder.

Jeg er imidlertid glad for at vi har en moderator som opp gjennom tidene har holdt orden på Elbilforum i skiftende tider hvor fokuset har flyttet seg mellom modeller og temaer.

Carl Anton

Enig.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Tai

Kunne det vært en løsning å lage en sticky tråd hvor man la inn linker til relevante diskusjoner for model S?  Når diskusjonene dør ut kan man fjerne linken.  Litt arbeid men burde være fullt mulig.

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

eledille

Jeg tror det beste må være å fortsette å flytte ting dit de hører hjemme, men gjøre det mye lettere å finne dem igjen fra Tesla-forumet.
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

Henning76

Det blir jo opprettet en "redirect-tråd" i det "gamle" forumet tråden lå i, da. En mellomløsning hadde kanskje vært om disse kunne festes på toppen i noen dager - ihvertfall de mest høyaktuelle temaene (slik som debatten på NRK).
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

Amoss

Sitat fra: Henning76 på fredag 07. februar 2014, klokken 10:04
Det blir jo opprettet en "redirect-tråd" i det "gamle" forumet tråden lå i, da. En mellomløsning hadde kanskje vært om disse kunne festes på toppen i noen dager - ihvertfall de mest høyaktuelle temaene (slik som debatten på NRK).

Høres ut som en god, enkel og gjennomførbar plan :)

... en annen løsning kunne vært å la trådene være tilgjengelig i flere subforum parallelt. Men det er kanskje ikke en like enkel løsning :p
Model S 85D

Hyperstress

En må bare endre tittelen på tråden så slipper en hele problemet med at den blir flyttet. Til feks: "hva synes Teslaeiere om debatten på NRK?"
:)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

BMW850

Sitat fra: Carl Anton Stenling på fredag 07. februar 2014, klokken 06:38
Sitat fra: frekri på fredag 07. februar 2014, klokken 00:34
Jeg ønsker at moderatorene skal slutte å flytte våre debatter rundt på hele elbilforum.

Den aktuelle tråden omhandlet et debattprogram om elbiler - ikke kun om Tesla.


Feil! Det debattprogrammet der handlet egentlig utelukkende om Tesla vil nå jeg si  :P
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Hans Håvard Kvisle

Moderator! Denne tråden må flyttes til kategorien Diverse/elbil.no og elbilforumets nettsider
Der skal alt om elbilforumet diskuteres ;D ;D ;D
St.Hanshaugen

Milzit

Enig, tull å flytte dette...jeg leser også kun her..

laumb

Sitat fra: Hans Håvard Kvisle på fredag 07. februar 2014, klokken 14:35
Moderator! Denne tråden må flyttes til kategorien Diverse/elbil.no og elbilforumets nettsider
Der skal alt om elbilforumet diskuteres ;D ;D ;D

Enig. :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA