Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Premium Center Console

Startet av Tønsberg, torsdag 12. desember 2013, klokken 07:00

« forrige - neste »

mj

Fikk samme mail. Ennå ikke hørt noe  :(
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

torerikd

Jeg fikk også den eposten. Satt meg på ventelista i mars 14 med piano finish, men har heller ikke hørt noe mer i etterkant.
P85+, svart, grått skinn, pano, 21" grå, tech, park, vinter, lyd, luft, lys, sikkerhet, hattehylle, dobbeltlader og barneseter. Hentet 28/2

Celter

Jeg etterspurte konsollen og fikk til svar at de var i transitt over til Europa. Det skulle ta 6-8 uker ( Regner da med at de ror dem over). De ville da begynne å levere dem ut etter ventelisten.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Sense

Sitat fra: Celter på onsdag 01. oktober 2014, klokken 16:13
Jeg etterspurte konsollen og fikk til svar at de var i transitt over til Europa. Det skulle ta 6-8 uker ( Regner da med at de ror dem over). De ville da begynne å levere dem ut etter ventelisten.

Da snakker vi fortsatt kun i piano black?

BMW850

Ja, det er det de har sagt. CF og andre typer utpå nyåret.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Celter

Da har jeg, etter et års venting, fått mail om at center console er ankommet. Måtte spesifisere hva slags telefonkontakt jeg ville ha.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Andyve

#81
Sitat fra: Celter på onsdag 15. oktober 2014, klokken 12:34
Da har jeg, etter et års venting, fått mail om at center console er ankommet. Måtte spesifisere hva slags telefonkontakt jeg ville ha.

Spennende, bestilte min i februar, ikke mottatt noe mail enda, ikke akkurat Juli :P
SitatThank you for your interest in the Tesla Model S Premium Center Console.  We added you to the waitlist for a console with the piano black décor to match your interior.  We estimate that the console will be available to those recently added to the list in July.  We will contact you as soon as the console is available.

satheesh.net

Bestilte også denne i fjor en gang. Hva var prisen igjen? (Orker ikke sjekke ... :P)

Har ikke hørt noe om leveranse heller. Hadde faktisk nesten glemt dette selv. ???

vrom

Date 17th dec 2013

Hello Mr. vrom,

Thank you for your interest in the Tesla Model S Premium Center Console.  We added you to the waitlist for a center console with the carbon fiber décor.  We expect the console will be available to those recently added to the list around March of next year.  We have not been given the details of the European launch, but I anticipate that when the console supply has stabilized the consoles will be shipped in bulk to the European service centers and the waitlist will be used to establish priority.  Below is the pricing and availability information that was sent to customers on the waitlist last week.

Depending on decor choice, the Premium Center Console ranges from $600-$800 as an option with new vehicle orders and from $800-$1000 as a service installed aftermarket accessory.  The difference in price is due to increased expense related to shipping and installation time at the local Tesla service center.
As an early Model S owner we recognize that the Premium Center Console option was not available at the time you ordered.  Therefore, we are offering you the Premium Center Console at the new vehicle order price.  Shipping and service installation are complementary. 

Detailed pricing for each decor style:

Piano Black $600
...
...
Carbon Fiber $800

We are also offering the iPhone 5/S lightning cable dock kit or the micro USB dock kit at no additional charge.  There will not be a dock kit available for phones that use other charging cables (iPhone 4, etc.).

We are excited to announce that we have the first console samples installed in our Model S and we are going forward with production.  The production rate will take some time to ramp up and the first few batches of consoles will be small.   In the next couple of weeks we will start sending out emails to those at the top of the waitlist with links to place orders for the console, and we will begin delivering the first batch of consoles shortly after that.  We do not have the exact delivery timing for each waitlist entry so please bear with us as we work our way down the waitlist and send out ordering information as more consoles become available.

We are excited to launch the Premium Center Console and hope that you are enjoying your Model S.  Thank you for your continued support and please let us know if we can assist with additional questions.

Regards,
Hugh

Li-Ion

Noen som har bestilt Carbon som har hørt noe nytt om levering? Får bare standard swada-mail fra Tesla når jeg spør.... Bestilte når jeg kjøpe bilen i juni 2013.....
Teslaeier siden 2013 :)

BMW850

Bestillte CF for litt over ett år siden. Det siste jeg hørte for noen måneder siden var vel at CF-konsoller ikke ville være tilgjengelig før utpå nyåret. For oss som satt oss på ventelista var prisen 800USD inkl frakt, montering og iPhone 5 dock. Dollaren stiger og prisen stiger ser jeg.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

eadie

Jeg får min installert i Bergen 10.12. Bestilte for omtrent 1 år siden, tror jeg
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19, byttet inn 29.12.2020

Model 3, blå, LR AWD. Levert 29.12.2020

Stig O

Sitat fra: eadie på lørdag 06. desember 2014, klokken 15:28
Jeg får min installert i Bergen 10.12. Bestilte for omtrent 1 år siden, tror jeg

Er det CF du får, og hvilket ventelistenummer hadde du?
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

ducktolate

Vil denne bli lett flyttbar?
Har bestilt en, men tenker på om man skal bytte bil engang så hadde det vært greit å få med seg en slik inn i ny bil.

afitch80

Til dere som har fått installert/fått installasjonsdato.
Hvor lang tid tok det fra Tesla sendte mail at din tur i køen var kommet til dere ble kontaktet av servicesenter for å avtale tid?
Er over 3 uker siden Tesla sendte mail at min tur var kommet, men har enda ikke høre noe fra servicesenter.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA