Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bjørns videoer

Startet av bb, torsdag 05. desember 2013, klokken 09:51

« forrige - neste »

Dennis

Tipper han får seg en Model X basert på at han verver 10 stk først for Europa :) Beste løsning det siden da har han jobbet for det selv og er ikke direkte sponset av Tesla som kan gjøre videoene mindre troverdig for nye kjøpere hvis han bare fikk en bil av Tesla.

bb

Sitat fra: chal på mandag 03. august 2015, klokken 21:40
Jeg har lyst til å rose deg Bjørn, for videoene. Det har også vært moro å følge utviklingen i det du lager. Mer dramaturgiske grep og flott filming. God bruk av musikk. Virkelig god underholdning samt mye Tesla kompetanse. Keep up the good work og ta gjerne noen avstikkere til folk du møter eller steder du passerer - så har du snart en fullgod road movie!
Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Jeg ville aldri tatt imot en gratis bil fra Tesla fordi da blir jeg kjøpt og betalt. Den beste gaven jeg kan få er nok gjennom vervekampanjen.

Flere har også nevnt at jeg burde starte crowdfunding. Men jeg har i utgangspunktet vært imot dette siden jeg da blir bundet til å lage videoer. Hvis livssituasjonen min brått skulle endres fordi vi får barn eller noe annet så får jeg kanskje ikke anledning til å lage like mange videoer som før. Og da vil enkelte føle seg snytt.

Det jeg derimot kan gjøre er å akseptere penger basert på hva jeg har laget fram til nå. Men pengene skal kun utelukkende brukes til å kjøpe utstyr for Tesla. For eksempel dashcam, nye felger, opticoat osv. Folk kunne også vært med og stemt på hva jeg skulle kjøpt først.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Kristian O

Sitat fra: bb på tirsdag 04. august 2015, klokken 05:23
Sitat fra: chal på mandag 03. august 2015, klokken 21:40


Hvis livssituasjonen min brått skulle endres fordi vi får barn eller noe annet så får jeg kanskje ikke anledning til å lage like mange videoer som før. Og da vil enkelte føle seg snytt.

Det jeg derimot kan gjøre er å akseptere penger basert på hva jeg har laget fram til nå. Men pengene skal kun utelukkende brukes til å kjøpe utstyr for Tesla. For eksempel dashcam, nye felger, opticoat osv. Folk kunne også vært med og stemt på hva jeg skulle kjøpt først.
Du burde ikkje bekymre deg altfor mykje for dette. Barn har normalt en leveringstid på ca 9 mnd. Om du derimot har dårlig samvittighet kan barn dukke opp plutselig og svært ubeleilig  ;)

Men om dere skulle få barn så er jo det glimrende med tanke på videoene dine. Det blir en heilt ny innfallsvinkel med TMS som familiebil. Barnevogn (hvilke vogn får plass i frunk?), bilstoler med og uten isofix, familien trenger lengre pause enn bilen, matrester / oppkast / gulp i setene osv.
Dette blir bra!
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

krister461

Dette bør gå veien Bjørn. Blir du ikke først til 10 så bør du ihvertfall klare 10 slik at du få kjøpt en X med mye(!) rabatt.

Det er bare å begynne å se etter en kjøper som vil kjøre millennium falcon til 1mill km, så kan du gi oss flotte videoer med Model X Founders Edition. ;)

Vi gleder oss også til video fra "Gigafactory Grand Opening Party".

hoffa

Sitat fra: krister461 på onsdag 05. august 2015, klokken 10:02
Dette bør gå veien Bjørn. Blir du ikke først til 10 så bør du ihvertfall klare 10 slik at du få kjøpt en X med mye(!) rabatt.

Det er bare å begynne å se etter en kjøper som vil kjøre millennium falcon til 1mill km, så kan du gi oss flotte videoer med Model X Founders Edition. ;)

Vi gleder oss også til video fra "Gigafactory Grand Opening Party".
Fantastisk, du leder både lokalt og globalt Bjørn☺
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Espen Hugaas Andersen

Slettes ikke dårlig, du har nok gode muligheter, Bjørn!

For pengene på service senter kan du i hvert fall kjøpe deg et CHAdeMO adapter. (Du lånte vel bare dette når du lagde en video om det?)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Muffinman

Mon tro om det er litt i overkant mye action på jobben til Bjørn for tiden....

hoffa

Du kommer ikke til å få sove i natt Bjørn.....3 igjen ;D
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Espen Hugaas Andersen

Hvor mange har Øivind? Og er det noen andre i nærheten?
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

hoffa

#909
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på onsdag 05. august 2015, klokken 23:06
Hvor mange har Øivind? Og er det noen andre i nærheten?
Tror Øyvind har 5....skal sjekke..

Sjekket, 5 er tallet.

Den nærmeste etter dette har 3.
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Tuxedo

Så er det vel noen av reservasjonsholderne som trekker seg etterhvert som det nærmer seg deadline... så Bjørn må sikkert leve i spenning noen uker til...

Hyperstress

Sitat fra: krister461 på onsdag 05. august 2015, klokken 10:02
Dette bør gå veien Bjørn. Blir du ikke først til 10 så bør du ihvertfall klare 10 slik at du få kjøpt en X med mye(!) rabatt.

Det er bare å begynne å se etter en kjøper som vil kjøre millennium falcon til 1mill km, så kan du gi oss flotte videoer med Model X Founders Edition. ;)

Vi gleder oss også til video fra "Gigafactory Grand Opening Party".

Hvor finner du den oversikten?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

hoffa

P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

satheesh.net

#913
Sitat fra: Hyperstress på torsdag 06. august 2015, klokken 00:26
Hvor finner du den oversikten?

Oppdater App'en i Google Play (kun Android - foreløpig) og trykk på Progress knappen på første bilde. (Den heter From Elon første gang man åpner App'en.)

aness

Sitat fra: satheesh.net på torsdag 06. august 2015, klokken 08:35
Sitat fra: Hyperstress på torsdag 06. august 2015, klokken 00:26
Hvor finner du den oversikten?

Oppdater App'en i Google Play (kun Android - foreløpig) og trykk på Progress knappen på første bilde. (Den heter Elon første gang man åpner App'en.)

"From Elon" her, øverst i høyre hjørne.

(Og hos meg fungerer den særdeles dårlig, "My Tesla could not be reached" og hvis jeg så prøver et par ganger til så dør appen.)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA