Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Svake ryggelys

Startet av DonPedro, søndag 24. november 2013, klokken 22:40

« forrige - neste »

Sofie S

Jag tror bestämt att det är led i backlampan, men att det är 2st 32mm spollampor i nummerplåtsbelysningen som går att byta ut mot led.

Rawen76

Skiltlampen er sterk nok for min del. Ønsker ikke å blende de som kommer bak meg. Ryggelysene er derimot meget dårlig i mine øyne.
Må da gå an å få satt inn noe sterkere pærer der. 
Er utenlands nå, men tror jeg får ta frem skrujærn når jeg kommer hjem å se om det går Ann å gjøre noe...
P85 Grå | Tech | Luft | Pano | Park | Lyd | Dobbeltlader | Lys | Vinter | Sort skinn/carbon | 19" |
Finalized 07.10.2013 | Vin nr. 08.10.13 | under produksjon 14.01.2014 | Produksjon fullført 21.01.2014 | Levering 17.03.14 |

2000 Honda VFR800, rød med 33000km, selges.

Sofie S

Jag håller med dig att backlysena är dåliga, men jag tror fortfarande att det är LED och är lite avancerat att byta.

chal

Jeg mener å ha forstått at det kun er ett ryggelys (ikke to) på Tesla.

Teslaeier

Gammel tråd, men nå nærmer vinteren og mørket seg.
Er det noen som har byttet ut pæren i ryggelyset til noe sterkere?
Bilen er fortsatt for ny og dyr til at jeg tør å eksperimentere for mye på egenhånd, så hadde vært fint om noen hadde erfaringer de kunne dele.

Sofie S

Det händer att jag slår på dimbakljuset samt bromsar lite vid backning för att få bra ljus.

Teslaeier

Ja, det hjelper jo, men hadde vært fint å slippe. Ville tro det skulle være enkelt å sette i annen pære, men vil helst ikke begynne å rive av paneler uten å være litt mer sikker først

sven erik

det er for dålig  rygge kamra men  dette med blending kan en lure bilen  til å tro det er  lyst ute  så slipper en at speilene blir mørke  har greid det en gang ved å slå av lysene   og  slå lys  prosenten fra 66% til 100  inne på bilen instilliger da blir ikke speilene mørke  har ikke  prøvd fler ganger

cra

Dimming av speil slår seg da av når man setter bilen i revers?  Eller tenker du på å kunne slå det av helt?
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Muffinman

Dimming slår seg av i revers, men det går tregt. Når det er kaldt tar det gjerne 30+ sekunder. Da er man jo gjerne ferdig med ryggingen...dette sammen med parksensorer som ikke varslet kostet meg å rygge på en annen bil to uker etter overtagelse.

cirys1

Gammel tråd men jeg "løfter" den..

Var det noen som fant ut om det var en vanlig led som gikk an og skifte, eller er det en påloddet sak..?


Olatho

Er ikke det der baklys/bremselys/blinklys? Ser ingenting om ryggelys?

Krishell

Jeg tenkte kjøpe slike. Og bytte ut diodene med IR . Ingen sjenanse for folk bak. Bare godt usynlig ryggelys :)

mwawe

Nei det er ikke ett ryggelys, men du kan koble dem sammen med ryggelyset og du får da 2 ekstra ryggelys som er røde. En løsning som gjør at det ser likt ut som en standard Tesla, men med litt ekstra lys når du rygger.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA