Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Statusoversikt - regneark

Startet av krister461, torsdag 07. november 2013, klokken 01:02

« forrige - neste »

RonnyØ

Ingen som har fått in production etter stoppen enda?

Pompel

Refresher My Tesla ørten ganger per dag, men ikke i produksjon enda. Bestillingen er derimot nå blitt låst så det nærmer seg :D Kanskje våre biler kommer over dammen samtidig?
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

F_P

Trodde det skulle gå greit å vente, men nå begynner jeg å bli utålmodig  :o
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Bushy

åssen ser du at det er låst? på min kan jeg ikke huske å ha sett noe rediger knapp i det hele tatt jeg...
S75D sept. 17

RonnyØ

Sitat fra: Bushy på tirsdag 19. august 2014, klokken 16:31
åssen ser du at det er låst? på min kan jeg ikke huske å ha sett noe rediger knapp i det hele tatt jeg...
Tipper bekreftet! Dvs depositumet er låst, og bilen går formelt i bestilling / produksjon. :)
Sitat fra: F_P på tirsdag 19. august 2014, klokken 15:41
Trodde det skulle gå greit å vente, men nå begynner jeg å bli utålmodig  :o
Trodde jeg også. Angrer som en hund på at jeg ikke bare kjørte på når jeg var innom Tesla i mai.. :)
Sitat fra: Pompel på tirsdag 19. august 2014, klokken 09:30
Refresher My Tesla ørten ganger per dag, men ikke i produksjon enda. Bestillingen er derimot nå blitt låst så det nærmer seg :D Kanskje våre biler kommer over dammen samtidig?
Skal ikke se helt bortifra det! Trøsten får være at det trolig står lite bil å venter på kaia i USA.

Bushy

ser jeg har litt tidligere nr på vin nr en andre som har bestilt omtrent samtidig. samme ser jeg på ronnyØ. regner det er pga prioritert produksjon. men vil dette "sammsvare" med når bilene går inn i pressa? et slags kø nr..
S75D sept. 17

Pompel

Sitat fra: Bushy på tirsdag 19. august 2014, klokken 16:31
åssen ser du at det er låst? på min kan jeg ikke huske å ha sett noe rediger knapp i det hele tatt jeg...
Ser det ikke noe sted, men fått info om det fra Tesla per epost. Sånn er det når man tvinner frem og tilbake og endrer litt her og der på bestillingen helt til den låses for produksjon :)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Pompel

Crap...nå er beregnet levering endret fra oktober til november :(
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

RonnyØ

Sitat fra: Pompel på fredag 22. august 2014, klokken 21:39
Crap...nå er beregnet levering endret fra oktober til november :(
Nedtur!
Fortsatt oktober her! Det sto tidlig september når jeg bestilte, og sen september når jeg bekreftet.

MyMuffin

Sitat fra: Pompel på fredag 22. august 2014, klokken 21:39
Crap...nå er beregnet levering endret fra oktober til november :(

Min står fortsatt på sent i oktober, men med tanke på at jeg har "senere" VIN nummer enn deg, så bør jeg vel forberede meg på en utsettelse :/
VIN 515XX.
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

Philippo10

Har kommet frem sent i oktober her også.
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

MartinP

Og så var min også lyttet fra seint oktober til seint november - burte kanskje ikke solgt min Leaf igår :(

Richard

Og min gikk fra sent oktober til desember nå nettopp! Men dette er vel bare automatisert beregning som kan endre seg når den går til faktisk produksjon. Sitter nok ikke noen på fabrikken og endrer dette nå kl 04 om morgenen der borte.. Bare å lese litt bakover i denne tråden så skjønner man at vi ikke skal stole så mye på statusen på "My Tesla"  :-\
Tesla Model S P85+
Range Rover Sport

RonnyØ

Sitat fra: Richard på mandag 25. august 2014, klokken 13:02
Og min gikk fra sent oktober til desember nå nettopp! Men dette er vel bare automatisert beregning som kan endre seg når den går til faktisk produksjon. Sitter nok ikke noen på fabrikken og endrer dette nå kl 04 om morgenen der borte.. Bare å lese litt bakover i denne tråden så skjønner man at vi ikke skal stole så mye på statusen på "My Tesla"  :-\
Ut i fra tidligere innlegg så ser det ut som det stemmer ja.. Men hadde vært greit om det var sånn ca riktig, mtp at man ofte må selge en bil eller annen adm som må gjøres.

MyMuffin

Sitat fra: RonnyØ på mandag 25. august 2014, klokken 13:13
Sitat fra: Richard på mandag 25. august 2014, klokken 13:02
Og min gikk fra sent oktober til desember nå nettopp! Men dette er vel bare automatisert beregning som kan endre seg når den går til faktisk produksjon. Sitter nok ikke noen på fabrikken og endrer dette nå kl 04 om morgenen der borte.. Bare å lese litt bakover i denne tråden så skjønner man at vi ikke skal stole så mye på statusen på "My Tesla"  :-\
Ut i fra tidligere innlegg så ser det ut som det stemmer ja.. Men hadde vært greit om det var sånn ca riktig, mtp at man ofte må selge en bil eller annen adm som må gjøres.


Er nøyaktig i denne situasjonen, hadde planlagt å selge unna bilen min ca en måned før jeg får teslaen og kjøre leiebil i mellomtiden.
Så akkurat nå at min beregnet leveringstid har gått fra sent i oktober til November :/
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA