Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stylet Elbil

Startet av Persian2, mandag 21. oktober 2013, klokken 12:53

« forrige - neste »

Persian2

hva med å sette ut bilder av noen stylet elbil?
her kommer min :)

mInrOz

Nice!
Hvor mye brukte du på dette, og hvordan gjorde du det?

Persian2

Sitat fra: mInrOz på tirsdag 22. oktober 2013, klokken 11:27
Nice!
Hvor mye brukte du på dette, og hvordan gjorde du det?
Hei MlnrOz :)
jeg brukt egentlig ikke så veldig mye.
tror alt kom på 5-6tusen kroner. untatt felgene. dem var svart til orginal, jeg dippa den rød.
alt arbeid har jeg selv gjurt ellers kunne det koste sikkert mange tusen laper ekstra.
det er utrolig mye jobb da alt må gå riktig og nøyaktig. ellers kan du risikere garanti avtalen din.
jeg har også baggasjen fullt med Sub,basskasse og forsterker. skal sette bilde av det også.
jeg prøver å finne senkesett til den,anyone?

Persian2


Tai

Sitat fra: Persian2 på torsdag 07. november 2013, klokken 13:24
for et TESLA :D

Ikke egentlig, bare fronten som er lik. Mangler bakdører, virker mye kortere, luftinntak bak hjulbuene foran og er det et eksosanlegg jeg ser stikke ut foran bakhjulene.... :o

...men bilen var fet den ;D

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Persian2


Jan-Børre Olsen

Morsom tråd og morsomt å se en pyntet Leaf for helt ærlig synes jeg den ser j***ig ut. Er på gjerdet om å kjøpe en Tekna selv men får meg ikke til å like den rent visuelt og den er litt for dyr til at jeg klarer å overse det også. Innvendig er den fin dog.
Så langt innenfor rimelighetens grenser synes jeg en hvit Leaf med sort vinyl i "grillen" gjorde mye. Er ikke så mye som skal til men av en eller annen grunn så skal el biler være så kontrastløs som mulig. Hva er original felg dimensjon på Leaf(bredde, innpress og boltsirkel)?
2023 Nissan Ariya Evolve e-4orce

Kjelliken

Må jo se hvordan en senket versjon ser ut med litt større hjul på... :o 8)
E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

Einar_S

BTT!

Har (Hvit pearl) Leaf. Er ikke imponert over design. Er det noen her som kan Photoshoppe?
Kunne nesten være fristet til å legge på hvit folie, kjøpe en påsa skranglebokser og gi til sønnen av en kollega som kan det meldingen "be my guest" og stikkord Steampunk.

Men det finnes kanskje mindre radikale løsninger for en som ikke liker å møte seg selv på hvert gatehjørne?
2020 Jaguar I-Pace HSE.
1963 Alfa Romeo Spider, 1986 Maserati Spyder, 1988 Volvo Bertone.

Stian White

E-golf med coilovers og 3SDM felger

TommyG



Sitat fra: Einar_S på fredag 23. oktober 2015, klokken 21:52
Kunne nesten være fristet til å legge på hvit folie, kjøpe en påsa skranglebokser og gi til sønnen av en kollega som kan det meldingen "be my guest" og stikkord Steampunk.


Hørtes ut som en god ide

Basti

Vår Kia Soul Ev med kajakkstativ og litt pimping  ;)

Ung

Jeg kunne ikke ha det svart og rød-stripete farger, men ellers så var det knall!  :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA