En av de franske. Eks. DS 3. Citroën ë-C4, Peugeot e-208/3008, Opel Mokka.
https://www.finn.no/342860150
https://www.finn.no/342860150
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Counterpointer på I går kl. 23:34Supert med de 5 år gamle planene 😂Obs, trodde det var årets planer som var lekket. 5 år ja.
Sitat fra: Counterpointer på I går kl. 23:37En Model 3 hatchback enkelt og greit. Som Focus og Focus sedan. Men med den svingradiusen til 3ern ikke en typisk småbil.Sitat fra: daktari på I går kl. 23:32Mitt valg i en slik situasjon ville vært å droppe overheng og kjøre samme pakker (evt med færre celler).Sitat fra: Counterpointer på I går kl. 23:30Ja, og hvis den skal produseres på samme produksjonslinje, kan de da få til en mindre batteripakke med kortere hjulavstand?Sitat fra: daktari på I går kl. 18:26Salget gikk dårlig, inntekten halvert, pengene forsvinner-> aksjen opp 10%. Si meg at det er noe rart med aksjemarkedet i USA uten å si det...Det er noe rart med TSLA worldwide vil jeg si. Den oppfører seg ikke etter de regler som har pleid å gjelde.
Et lyspunkt at de skal lage en billig model, men hørtes ganske svakt ut som konsept. Men en liten utgave av Y (ikke sedan som 3) kunne fungere, men er litt i tvil om hva det nye med en slik løsning er.
Sitat fra: Counterpointer på I går kl. 23:30Ja, og hvis den skal produseres på samme produksjonslinje, kan de da få til en mindre batteripakke med kortere hjulavstand?Sitat fra: daktari på I går kl. 18:26Salget gikk dårlig, inntekten halvert, pengene forsvinner-> aksjen opp 10%. Si meg at det er noe rart med aksjemarkedet i USA uten å si det...Det er noe rart med TSLA worldwide vil jeg si. Den oppfører seg ikke etter de regler som har pleid å gjelde.
Et lyspunkt at de skal lage en billig model, men hørtes ganske svakt ut som konsept. Men en liten utgave av Y (ikke sedan som 3) kunne fungere, men er litt i tvil om hva det nye med en slik løsning er.
Sitat fra: emurof på I går kl. 22:36Jeg gjorde ikke det nei. Jeg syntes det virket som at Model 3-salget gikk så bra den våren at de kom til å klare seg bra, men aksjen lå ganske flatt til langt utpå høsten eller året etter.Sitat fra: daktari på I går kl. 18:26Salget gikk dårlig, inntekten halvert, pengene forsvinner-> aksjen opp 10%. Si meg at det er noe rart med aksjemarkedet i USA uten å si det...
Jada, akkurat som i 2014, 2019, osv. Det er tider da veksten midlertidig tar en "pause", som har skjedd mange ganger før. De snakket jo nettopp om dette både under denne kvartalspresentasjonen og forrige. Veksten kommer i bølger.
Satt du her i 2019 og erklærte at Tesla var død som vekstselskap fordi de hadde en periode med lavere eller ingen vekst?
Sitat fra: turfsurf på I går kl. 13:41Poenget er at det er et estimat, eller fantasitall, inntil de faktisk klarer produsere ca 3000 biler i uka. Ingen vet om det faktisk går, Tesla har i beste fall en klar plan om det.Sitat fra: daktari på I går kl. 08:40Så skriver de at de har installert produksjonskapasitet på 125.000 cybertrucks, men vi vet se har levert ca 4000 på 1,5 kvartal, og de skryter av 1000 produserte CT i én uke j april. Er det 125.000 eller 52.000? Kan man egentlig stole på det de skriver?Installert produksjonskapasitet og hva de faktisk produserer er jo to vidt forskjellige ting. Dette er jo helt vanlig ved ramp-up av en produksjonslinje. De varslet jo og for lenge siden at ramp-up av produksjonskapasitet for CT ville strekke seg godt inn i 2025.