Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bilder/video av tredjepartsfelger

Startet av Hyperstress, fredag 06. september 2013, klokken 08:23

« forrige - neste »

Toumannen

Bilder av min bil med 8,5x20" ET40 Brock B32 Himalaya grå/polert. Original navåpning og muttere.

http://www.brock.de/EN/Programm/B32_HGVP.html

krister461

Slengte ut et bilde i skrytebildetråden, men kan ta det her også.

20'' Polar Bullet i sølv:

Celter

Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Martinius

20 cvt var min plan hele veien. Takk for bilde celter, nå er jeg 100 % sikker på at det er riktig valg. Men jeg vurderer gloss grafitt. 22 blir foe drøyt... hva endte du opp med å betale og hvor kjøpte du? Gjerne pm hvis du gidder.

Stig O

Flotte felger Celter. Har postet bilde av mine tidligere, men dette viser bedre hva jeg synes er viktig med felger. De har ET35 og 9" pluss Alloygators, noe som gjør at de kommer 2.5 cm lengre ut i hjulhusene. Med de brede hjulbuene bak på bilen synes jeg de originale kommer alt for langt inn. 20" er også en fin størrelse på bilen, noe Tesla snart bør komme med som tilvalg.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

Celter

Jeg har sagt det tidligere Stig, men den bilen din er helt rå. Jeg har også ET 35 og det passer bilen bra. Har bestilt HRE felger til sommerhjulene, 245 foran og 285 bak. Skal skrive om mine erfaringer etterhvert, men jeg regner med at forbruket vil øke en del.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

krister461

Sitat fra: krister461 på lørdag 28. mars 2015, klokken 12:26
Slengte ut et bilde i skrytebildetråden, men kan ta det her også.

20'' Polar Bullet i sølv:
Og nå 22'' Avant Garde M310:

Høgis

P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

krister461

Har tenkt tanken, men synes den ser bra ut uten senk og liker å ha muligheten til å heve bilen relativt høyt når jeg skal kjøre til hytten etc.

ducktolate

Sitat fra: Høgis på søndag 05. april 2015, klokken 20:56
Fine Felger, men personlig ville jeg valgt litt senking på 22" felger. http://airridelowering.com/wp-content/uploads/2014/08/DSC_0737_wm-1.jpg

Vet du hvor mye denne er senket? Så veldig bra ut. Nesten slik som lav var i "gamle dager".

erot

Sitat fra: Celter på lørdag 28. mars 2015, klokken 19:07
Jeg har sagt det tidligere Stig, men den bilen din er helt rå. Jeg har også ET 35 og det passer bilen bra. Har bestilt HRE felger til sommerhjulene, 245 foran og 285 bak. Skal skrive om mine erfaringer etterhvert, men jeg regner med at forbruket vil øke en del.

HRE er snadder, men kjennes på lommeboken. Hvilke bredder og innpress får du? Husker at HRE brukte ganske drøy innpress foran på sin Model S, var vel 25. Selv har jeg de dekkdimensjonene på 9" ET30 foran og 10,5" ET40 bak. Sitter som et skudd i skjermene selv om jeg ville foretrukket 8,5 og 10", men det var ikke tilgjengelig på mine i 21".

Jeg har god erfaring med forbruk med 285 bak. Tror forskjellen i rekkevidde må være maks noen få prosent.

Høgis

Sitat fra: ducktolate på søndag 05. april 2015, klokken 22:15
Sitat fra: Høgis på søndag 05. april 2015, klokken 20:56
Fine Felger, men personlig ville jeg valgt litt senking på 22" felger. http://airridelowering.com/wp-content/uploads/2014/08/DSC_0737_wm-1.jpg

Vet du hvor mye denne er senket? Så veldig bra ut. Nesten slik som lav var i "gamle dager".

Senket min ca. 15-16 mm. Omtrent til "opprinnelig low" (6 til 7 mm. lengere stag)

P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Celter

Sitat fra: erot på søndag 05. april 2015, klokken 23:24
Sitat fra: Celter på lørdag 28. mars 2015, klokken 19:07
Jeg har sagt det tidligere Stig, men den bilen din er helt rå. Jeg har også ET 35 og det passer bilen bra. Har bestilt HRE felger til sommerhjulene, 245 foran og 285 bak. Skal skrive om mine erfaringer etterhvert, men jeg regner med at forbruket vil øke en del.

HRE er snadder, men kjennes på lommeboken. Hvilke bredder og innpress får du? Husker at HRE brukte ganske drøy innpress foran på sin Model S, var vel 25. Selv har jeg de dekkdimensjonene på 9" ET30 foran og 10,5" ET40 bak. Sitter som et skudd i skjermene selv om jeg ville foretrukket 8,5 og 10", men det var ikke tilgjengelig på mine i 21".

Jeg har god erfaring med forbruk med 285 bak. Tror forskjellen i rekkevidde må være maks noen få prosent.

Tror 8,5" felgene foran har ET 30 og 10" felgene bak har ET 40.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

erot

Det blir jo helt perfekt :)  Ikke glem bilder når du får de på.

bull


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA