Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Superladere og sabotasje

Startet av el-fanboy, søndag 23. juni 2013, klokken 12:54

« forrige - neste »

el-fanboy

En ting som "bekymrer" meg litt er sabotasje mot superladere. Haters are gonna hate.  Arrogante tullinger og pøbler finnes dessverre de fleste steder. Superladerne vil jo stå på steder som er relativt stille om kvelden/natta. Noen som vet om eller hvordan disse vil sikres mot sabotasje?  ???
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

Cirion

Er ikke bare bare å kødde med så kraftig strømførende saker... Men er enig, vil alltids være noen som ønsker å gjøre hærværk. Kobbertyver vil forhåpentlig vis holde seg unna ladekablene. Er sikkert godt med muligheter for video overvåking om det skulle vise seg å bli et problem.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

teslaslaven

Har reist mye i hele verden og bodd på flere kontinenter. Min erfaring er at nordmenn bedriver svært mye hærverk i forhold til andre steder på kloden, så ja, jeg er også svært bekymret for dette.

Epleskreller

Jeg har tenkt mest på tagging.. at de blir stygge..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA