Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Atter en gang gjør denne HIPPIE TH!NKEN vår susen......

Startet av OneMore, søndag 26. mai 2013, klokken 22:15

« forrige - neste »

OneMore

Veni - Vidi - Vici    :P

Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Lynet

Thinken funker også for å manøvrere campingvogna på plass  ;D
Men ny Thinken mister fort momentet på motoren hvis turtallet er veldig lavt, så den gamle egner seg best til slikt arbeide.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

OneMore

Haha... herligt!   Har du fått laget et spesielt feste?
Vet at Figgen har fått laget et veldig flott et.

Vil også ha  >:(

OneMore
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

elektrolux

Lærte nylig grunnen til at Think Classic er alene om sin geniale algoritme i motorstyringen:

Siemens skal ha tatt patent på den! I stedet for å betale et lite gebyr til Siemens ser vi en rekke mer eller mindre kreative løsninger med bl.a flere "gir" for å lage god kjørbarhet.

Selv skulle jeg gjerne betalt 5000-10000 kr ekstra om dette betydde Think Classic styring av fart og regenerering.

Siemens logaritmen kjennetegnes ved at bilen ruller fritt når en slipper fartspedalen. Dermed kan høyrefoten slappe av i stedet for å måtte holdes helt stille i en possisjon. Regen aktiveres av økt rullehastighet, eller et lett tapp på bremsepedalen. I tillegg er bunndraget rått. Faktisk så bra at T5 en på 2500 kg klarer 0-180 km/t på samme gir med Simotion motorstyring
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA