Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla i norske medier

Startet av Oreo, tirsdag 07. mai 2013, klokken 08:50

« forrige - neste »

krister461

Sitat fra: Sandvika på mandag 18. mai 2015, klokken 13:58
Man skriver i prinsippet at taket skal ned og at det kan gå ned i to setninger etter hverandre. Når regelverket er på plass så tror jeg dette taket kommer fort. "Uten at det fører til store prisøkninger for noen bilmodeller" Tanken er nok at mye av reduksjonen i støtte skal kompenseres gjennom lavere priser fra produsentene, derav "
Nå er vi på detaljnivå her, men det er forskjell på "tilskuddsordningen" og et tak på denne ordningen. Man kan fint ha en tilskuddsordning som i starten er like stor som mva og senere "trappes ned" som en prosentsats av mva, helt uten noen som helst form for tak på ordningen.


cairnz

http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegvesen/Presse/Pressemeldingsarkiv/Region+%C3%B8st/el-biler-f%C3%A5r-ikke-kj%C3%B8re-i-kollektivfelt-p%C3%A5-ring-3

Første "utkasting", dog ordlyden fra Statens Vegvesen er endel annerledes enn det Dagbladet eller E24 skal ha det til å høres ut til.
Elbilist

Dag A.

Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen



satheesh.net

En folkeopplysning (samt et par TMS spottinger rundt 01:35). ;)

Lær deg «Det livsviktige grepet»
http://www.nrk.no/sorlandet/laer-deg-_det-livsviktige-grepet_-1.12359133


Espen Hugaas Andersen

Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Dag A.

Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

Øggen

Kjører ikke i områder med kollektivfelt,  men må si jeg gleder meg til det går opp for enkelte fossilhoder at dette  bare vil gjøre drres egen situasjon enda verre.  Køene vil bli en del lengre i Oslo.......

Trallalala

#4090
Intervju med elbileier:


Martinius

Haha, klassiker i ny tekst... Bra laget den versjonen der! Akkurat sånn det føles å eie min 85D... Helt til en eller annen misunnelig nærkis riper den opp i ren misunnelse.

Stig O

Kanon bra. Lenge siden jeg har ledd så mye.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

snurrehue

Sitat fra: Øggen på torsdag 21. mai 2015, klokken 19:10
Kjører ikke i områder med kollektivfelt,  men må si jeg gleder meg til det går opp for enkelte fossilhoder at dette  bare vil gjøre drres egen situasjon enda verre.  Køene vil bli en del lengre i Oslo.......

Eller for å se litt slemt på det: kanskje det går opp for enkelte elhoder at det er mer miljøvennlig å samkjøre eller bruke kollektivtrafikken?

HåkonE

Sitat fra: Stig O på fredag 22. mai 2015, klokken 17:34
Kanon bra. Lenge siden jeg har ledd så mye.

Helt enig. Bra laget, hvem nå enn som gjorde det.  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA