Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

God plass i trillingene!

Startet av tomrh, onsdag 17. april 2013, klokken 14:48

« forrige - neste »

e-max

Leafen er stor inni for både folk og bagasje, men jeg var imponert at alle 4 vinterhjula gikk i bagasjerommet på I-Miev'en med bakseteryggene oppe - veldig rett opp :-)
Tesla 3 RWD 2020
Peugeot ION 2011
E-Max el scooter 2009

Ronny

Kanskje derfor forhjulene er så smale? ;)
el-Clio -97
I-MIEV -11 Solgt
Leaf -12

tomrh

I dag var jeg på gjenbrukstorget med mjauen. Leverte et ødelagt kjøleskap og et bilbatteri. Har tidligere pleid å fylle hengeren til randen sånn en gang i året og så kjøre fossilen. Må stå i kø og bruke evigheter på å lesse av, et ork og et tiltak man utsetter i det lengste. Med såpass bra plass i mjauen kan jeg ta flere mindre turer og kjapt smette inn og ut og lesse av. Flere som sperret øynene opp i dag når det kom en liten elbil susende inn mellom alle suv'ene med stappfulle hengere.  ;D
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

bruisepristine

#18
Anbefaler denne! :)

Mål: L82 B35 H28,5

Borrelås på undersiden gir godt feste.





i-MiEV 2013
MG4 2023

Bluesea

2013 Mitsubishi i-Miev Oceanblue "Blåbæret"
2006 Land Rover Defender (Blir kun kosekjørt nå.....)

bruisepristine

#20
NOK 678,- inkl frakt. Avsender deklarerte varens verdi til under NOK 200,- og merket pakken som gave. ;)

Var først på motorforum med delnummeret etter å ha søkt meg frem til denne bagasjeromsboksen på google, men de sa dette delnummeret ikke eksisterte i deres systemer, og de kunne ikke tilby noe lignende. Hverken selgerne eller de på dellageret hadde sett denne før. Merkelig i grunn siden dette helt tydelig er et orginalt mitsubishi tilbehør.



Bestilte så fra ebay, der ligger det flere til slags.
i-MiEV 2013
MG4 2023

breitling

#21
Vi trakk litt oppmerksomhet på parkerings/lasteplassen ved IKEA lager på Furuset. Det var flere som smilte da vi kom ut av lageret med tralla og en svær pakke med mål: 123 x 80 x 49 cm. Men det gikk fint. Jeg måtte skvise meg litt mer på forsetet ellers god plass i bilen.
Oslo
2012 Peugeot iON - solgt
2016 MB B-250e Edition - solgt
2021 VW id.3 1.st Pro Performance "Eldina3"

tomrh

Knallbra!!  ;D
Den der er vel heeelt på grensa, men ser at det er mulig med enda noen centimeter i høyden ihvertfall.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

TB

"Ryggsekk for bil"
Kom tilfeldigvis over Rightline Gear som lager Cargo Saddlebag som blir ein "Ryggsekk for bil".

Som det meste i USA, denne er stor, Car Back Carrier Dimensions:
100 cm L x 50 cm W x 70 cm H
40" L       x 20" W    x 28" H

Mulig ein mindre variant hadde vore noko for trillingene? Mindre luftmotstand enn taklast på denne måten?

Les meir her:
http://www.rightlinegear.com/cargo-saddlebag-luggage-carriers.html
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

sven erik

det som er kjekt er at du kan på i miven  velge mellom meget god sittekomfår bak  og  plass til bagasje  å det er god plass opp til taket

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA