Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon

Startet av kberge, onsdag 03. oktober 2012, klokken 16:17

« forrige - neste »

drphev

Sig nr 157 reservert 25.10.2013  :D
Hjelmeland i Rogaland
Kansellert Model X Sig. res. #157 27.02.2015
Mitsubishi Outlander PHEV

Norx


akseln

Har kansellert min, så da blir det en mindre i køen. Valgte å bestille Model S i stedet. Stort sett begrunnet i at den med falke-dører ikke vil dekke vårt behov (4 barn + 15 par ski til fjells). Fikk svar fra Tesla at designet fortsatt ikke er endelig, men valgte å kansellere likevel.


sigurdi

Det er mulig det kommer rom under setene full lengde med plass til ski.
Altså en slags innvendig skiboks.
Eller at en kan ha skiboks på halve taket, siden falcon dørene detektor høyde selv og vil da bare gå litt opp og ut på ene siden, og fungerer normalt på den andre siden.

Men du slipper å vente til neste sommer på å få bil. :-)
Horten
Model X90D (18.03.17)

Epleskreller

Sitat fra: akseln på onsdag 26. februar 2014, klokken 13:39
Har kansellert min, så da blir det en mindre i køen. Valgte å bestille Model S i stedet. Stort sett begrunnet i at den med falke-dører ikke vil dekke vårt behov (4 barn + 15 par ski til fjells). Fikk svar fra Tesla at designet fortsatt ikke er endelig, men valgte å kansellere likevel.

Er nok mange som gjør dette. Reserverer, tenker seg om for så å kansellere. Jeg gjorde det samme, men så tenkte jeg litt mere og reserverte igjen.. Fremdeles mye tid til å tenke, så kanskje jeg kansellerer gang nummer to :P
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

elbilertilalle

Da var #1698 på plass. :-)

Real EoN

Og rundt 02 i natt ble #1714 reservert  :)  (4 biler etter mitt reservasjonsnumer på S i 2012  :D )
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

kulfyr

Signatur reservasjon er fulltegnet i USA - Hvor langt er den kommet i Norge?
Kjører VW e-Up
Reservert Model X #175
Kun elektrisk fra 2015 :)

sigurdi

#158
Signature #288 (Reservert 05.04.14, fikk # i dag, da betaling ble registrert)
Tror ikke det tar helt av her i Europa før priser osv blir presentert. :-)

Ser at det er har blitt registrert 86 stk siden 21.012.13, så sakte men sikkert. :-)

Registrerer også at jeg hadde god tid og kunne ha ventet en stund lengre, trodde det ville ta seg kraftig opp siden det er utsolgt for signatur i USA.

Så får se når priser osv kommer, om det blir Signatur eller ikke, pris/ustyr osv vil være med å bestemme.
 
Men uansett valg, så får jeg bil ganske tidlig he he he
(Tror ikke det blir så stor forskjell i leverings tidspunkt denne gangen (signatur og vanlig), om ikke salget av S tar seg veldig opp i hele verden og ikke bare Norge. :-)

Neste sommer skal hele produksjons linjen til X være i full drift med tilsvarende kapasitet som S i dag, altså over 6000 biler i måneden.

2000 signatur blir jo da ferdig, når de testkjører linjen i 1. kvartal, og satser på at de ca 2000 bilene som nå er reserverte Europa/Norge blir kjørt som en batch for å få fine kvartals tall 2.kvartal 2015 he he he. 

sigurdi
Horten
Model X90D (18.03.17)

fviken

Gratulerer!

Jeg har Sig #202, og har ikke sett noen EU siden jeg bestilte i desember. Godt å se at det er noen flere som har valgt Signature.
2015: Tesla Model S P85D (rød) (kondemnert)
2019: Tesla Model 3 (grå) (Solgt)
2021: Auto RS E-tron GT (rød) (selges snart)
2022: Tesla Model S Plaid (rød)

sigurdi

Sitat fra: fviken på onsdag 09. april 2014, klokken 22:05
Gratulerer!

Jeg har Sig #202, og har ikke sett noen EU siden jeg bestilte i desember. Godt å se at det er noen flere som har valgt Signature.

Gratulere selv. :-)

Når en først venter i flere år, så er det vært ganske mye å få den et par måneder før alle andre he he

Men for min del betyr også pris ganske mye, men regner med at personer som gir Tesla rentefritt lån i lengre tid blir rikelig belønnet he he he

sigurdi
Horten
Model X90D (18.03.17)

Wenche

Gratulerer! Jeg har tidlig reservasjon på Model X (produksjonsmodell), og det kan godt hende at jeg oppgraderer til Signatur etter hvert. I mellomtiden bruker jeg pengene på Tesla aksjer. Både Model S og X, og antakelig Model E er inntjent på investeringer i Tesla aksjer  :)
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

sigurdi

Sitat fra: Wenche på torsdag 10. april 2014, klokken 00:58
Gratulerer! Jeg har tidlig reservasjon på Model X (produksjonsmodell), og det kan godt hende at jeg oppgraderer til Signatur etter hvert. I mellomtiden bruker jeg pengene på Tesla aksjer. Både Model S og X, og antakelig Model E er inntjent på investeringer i Tesla aksjer  :)

+1
Horten
Model X90D (18.03.17)

Djur1

vil det bli noen forrett for de som allerede er Teslaeier slik det var med roadster eierene på S?
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

Amper

X en blir nok mer som en dessert ;D
P85D :o)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA