Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elbilparade i Trondheim i tilknyttning til Zero rallyet!

Startet av Yeyeye, søndag 20. mai 2012, klokken 20:51

« forrige - neste »

Yeyeye

Trøndelag Elbilforening ønsker velkommen til elbilparaden lørdag 16. juni 12:00.

Paraden starter på Gløshaugen og gå ned til torvet og videre ned til Choise på Piren og tilbake til torvet igjen for så å oppløses i Prinsenkrysset.

Alle elbiler, både gamle og nye ønskes velkommen!

(Edit: Moderator har ryddet i tråden slik at den inneholder mest mulig presis og oppdatert informasjon.)
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

arnejorg1

Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

Lynet

#2
Da er ruta for elbilpraden klar.

-Oppstart foran hovedbygningen på Gløshaugen (NTNU) 12:00
- over Elgeseter bru og nedover Prinsensgate
- tar til høyre i Prinsenkrysset og kjører busstraseen over Torvet (godkjent av politiet)
- ned Munkegata og til høyre inn Dronningen gt.
- til venstre inn i Kjøpmannsgata
- kjører ned til Clarion hotell på Brattøra og tar en runde foran inngangen
- returnerer til Torvet via jernbanen
- paraden oppløses i Prinsenkrysset der hver enkelt velger videre retning.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

arnejorg1

Kommer vi til og bli eskortert av politiet? Hva med trafikklys som kan dele opp paraden?
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

Yeyeye

Da er også jeg ut av sykehuset igjen, stiller selvsagt lørdag og varsle om det er noe jeg kan hjelpe til med. Jeg er uten internett for tiden, men knoter jo litt på mobilen, så sånn noenlunde(kansje bedre) følger jeg da med på mail og forum. Pga løfteforbud etter de 2 opperasjonene jeg har gjennomgått, så er det ikke mye av rigging av telt og sånn jeg kan hjelpe med da dessverre. Håper vi blir en fin gjeng lørdag;)

Mvh Arild R
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Lynet

Ingen eskorte nei, vi får samle oss mellom lyskryssene der det er plass. Det er flere steder det er to felt så det skal nok gå bra.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Eksilbergenser

Da har jeg, jentungen og nabojenten vasket bilen. Da gleder jeg meg til elbilparade imorgen.  :)
Nissan Leaf 2012-modell
Think City fra 2003 - RIP ;-(

Yeyeye

Vask av bilen, fillern viste det var noe vi burde gjort;)
Ok, ut og ta en snabbvask i alle fall da:)

AR
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

arnejorg1

Sitat fra: Yeyeye på lørdag 16. juni 2012, klokken 08:57
Vask av bilen, fillern viste det var noe vi burde gjort;)
Ok, ut og ta en snabbvask i alle fall da:)

AR

Tar en tur innom vaskehallen jeg ;)
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

Yeyeye

Har så nye fine biler dere, slike gamle gode Thinker klarer seg med en runde med spyleslangen;)
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

arnejorg1

Sitat fra: Yeyeye på lørdag 16. juni 2012, klokken 10:29
Har så nye fine biler dere, slike gamle gode Thinker klarer seg med en runde med spyleslangen;)
jeg får nok ikke av dritten med spylerslangen jeg. :)
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

Eksilbergenser

#11
En kort liten video av paraden da den snudde ved hotellet på piren.
https://www.youtube.com/watch?v=M_SkIBZZtao&feature=youtube_gdata_player
Nissan Leaf 2012-modell
Think City fra 2003 - RIP ;-(

StigK

#12
Sitat fra: Eksilbergenser på søndag 17. juni 2012, klokken 00:28
En kort liten video av paraden da den snudde ved hotellet på piren.
https://www.youtube.com/watch?v=M_SkIBZZtao&feature=youtube_gdata_player
Det ble ikke så mange, men det var gøy. vi må iallefall doble til neste gang.
Nissan Leaf 2012

arnejorg1

Den ble ikke så værst trass i at vi ble en del oppdelt pga lyskryssene. Jeg måtte vel stoppe 3-4 ganger på rødt, så da var vel jeg som delt opp paraden mest :D
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

Elmo

Sitat fra: arnejorg1 på søndag 17. juni 2012, klokken 02:38
Den ble ikke så værst trass i at vi ble en del oppdelt pga lyskryssene. Jeg måtte vel stoppe 3-4 ganger på rødt, så da var vel jeg som delt opp paraden mest

Har ikke elbiler lov til å kjøre på rødt i Trondheim ???  ;) :D
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA