Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Melding ved start av bilen: SYSTEM FAULT, SERVICE REQUIRED

Startet av Lars J, torsdag 17. februar 2011, klokken 09:43

« forrige - neste »

Lars J

Hei

Like etter siste innlegget mitt over fekk eg skikkeleg problem med gearlåsen, ref denne tråden: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,3654.0.html  :-\

Kontakt mellom tannhjul på gearlåsmotor og tannkransen på gearlåsarmen glipper. Det viser seg at dette tannhjulet er løst, og grunnen til det siste problemt er at det har løsna meir.

Min teori no når det gjelder det førtse (alarmen SYSTEM FAULT, SERVICE REQUIRED), er at når eg førte gearvelgjar frå P til R så stoppa gearlåsmotoren når endebrytaren vart operert (kvar gong), men pga at dette tannhjulet var litt løst, så kan dette føra til ein liten bevegelse i gearlåsarmen etter at den først var stoppa og som så førte til at signal frå endebrytaren vart oppheva.
Alarmen fekk eg deretter 6 sek etter at eg opererte gearvelgjar.

Det som er skreiv i innlegget over er difor ikkje heilt rett. Eg observerte den gongen at gearlåsarmen var i open posisjon (etter gearvelgjar ført frå P til R), men likevel av og til alarm pga at endebrytaren ikkje var operert. Dvs det viste seg at gearlåsarmen var berre nesten heilt i endeposisjon, mangla 1-2 mm, og alarmen forsvant når eg manuelt opererte endebrytar. Veit no at endebrytaren først vart operert, men så fekk eg alarmen pga av slarken i systemet.

Eg veit ikkje heilt sikkert korleis eg skal fiksa dette, ser i allefall ut til at det krever mykje skruing.  ???
Er foreløpig fornøgd med 3-pos.velgjaren som eg har montert  (omtalt i linken over).  ;)

Dersom nokon har tips til korleis eg (lett) kan festa det lause tannhjulet, tar eg likevel gjerne imot.
Sandnes, Think Classic og TMS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA