Ny ladekabel til Peugeot Ion

Startet av kasara, tor 09. feb 2017, kl. 15:22

« forrige - neste »

elektrolux

Ingenting er galt.

I-miev drar 2300W, motorvarmer 500W, kupevarmer 500W og billader 50W, totalt 3300W. Altså godt innenfor kursens 3600W kapasitet.

Miev'en sin kupevarmer går fra batteriet på bilen, og laster dermed ikke kursen uttover ladestrømmen.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

arthur

Takk for greit og utfyllende svar Elektrolux! ;D

TB

Sitat fra: kasara på tor 09. feb 2017, kl. 15:22
Hei!
Jeg ønsker å kjøpe ny ladekabel til min Peugeot. Hovedsakelig den nye typen, men ev. også en ny med vanlig stikk til 16A. Har noen av dere kjøpt i det siste? Kan dere anbefale noe?
Er den gamle ladekabel defekt, eller tapt / stjålet? Er den defekt er det mulig den kan repareres.
Citroen C-Zero 2012 -2019
Hyundai KONA Electric 2019 - 2023
KONA Electric Long Range Premium 2024
Lørenskog

PionerThink

Takker for oppklarende svar fra flere her inne :+1:
Siden man kun klarer å få en økning fra 10A til 13A effektivt selv med 16A, så ser jeg ikke så mange grunner til å kjøpe ny ladekabel for 4-5 lapper :o
Får heller prøve å isolere bilen litt bedre for å holde på varmen, det er jo som en sa så beskrivende her inne "et stort sort hull" nede i fotbrønnen der kulden kommmer inn ;D
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 146'km i daglig bruk i Kristiansand
Porsche Boxster 2011, Solskinnsbil

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA