Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prosedyre for å få inn bil i "My Tesla" eller Appen?

Startet av jorkus, torsdag 11. februar 2016, klokken 18:12

« forrige - neste »

jorkus

Har solgt og kjøpt "ny" TMS, hva må til for å overføre gammel bil til ny eier og "ny" bil til meg selv.. Må jeg innom Tesla, eller holder det med en tlf?
85S Levert 15.11.2013! Helhvit solgt 11.02-16
S85D sølv 2015 kjøpt 11.02-16 solgt juli-18
X75D Hvit kjøpt sept 18
Elsykkel Birk EOne
Elsykkel Ghost solgt
Elsykkel Buddy M4

Line

Man må sendte mail til Tesla med kopi av nytt vognkort etc.

Line

Noen som vet hvor lang tid det tar for ny bil til å bli aktiv for My Tesla?
Hentet bilen på fredag, og "selger" sa at det ville ta noen timer før jeg kunne logge ut av Tesla Appen og så logge inn og legge in ny bilen.

Ampéreson

Du kan eventuelt gå til et service eller utsalgssted med vognkort/midlertidig vognkort, kontrakt og førerkort. De sa innen et par uker til meg, men det gikk bare noen dager.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

Trallalala

send mail til Servicehelpeu@teslamotors.com med kopi av vognkort og førerkort, så får du normalt tilgang i løpet av noen timer. De godtar imidlertid ikke midlertidig vognkort,  så det er vel vanligvis å få dette som tar tid.

fonberg

Sitat fra: Line på mandag 27. juni 2016, klokken 15:35
Noen som vet hvor lang tid det tar for ny bil til å bli aktiv for My Tesla?
Hentet bilen på fredag, og "selger" sa at det ville ta noen timer før jeg kunne logge ut av Tesla Appen og så logge inn og legge in ny bilen.

Skal normalt gå på under et døgn. Jeg ville purra i morra var jeg deg. Gratulerer med ny bil forresten :)
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA