Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sollentuna Supercharger, 2 av plassene er reservert taxi

Startet av MrBacardi, søndag 29. november 2015, klokken 22:43

« forrige - neste »

MrBacardi

Ladet på Sollentuna SC på fredag og der er det jo totalt 6 ladere.

Men 2 av disse er merket "Reserved", og på den ene av disse sto det en Model S-taxi og ladet. Så det ser ut til at taxi-selskapet har ordnet seg disse plassene.
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Muffinman

Betyr det noe i praksis da? Jeg står ikke i ladekø og glor på to ledige stolper uansett.

MagnusB

De er reservert til Tesla, ikke til taxi. Samme som i Uddevalla, der noen av plassene kan benyttes av alle (også fossilbiler) i maks 45 minutt, mens de andre er reservert kun til Tesla.
Stolt eier av brun (nå "limited edition") S60 siden Mars

cairnz

Elbilist

sigurdi

Og de plassene er de siste en bør stille seg på, siden fosiler ikke har lov å parkere her. :)
Horten
Model X90D (18.03.17)

MrBacardi

Ah, skjønner! Stusset når jeg så reservert-skiltet kun på de to båsene, sammen med taxien. Da vet jeg at slike plasser også er fritt villt :)
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Baldrian

Samme på Eidanger ved Porsgrunn hvor to av de 8 plassene også kan brukes av andre til å parkere, men kun i 30 minutter. 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA