Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Er varmepumpen så veldig viktig?

Startet av trykkertor, søndag 04. oktober 2015, klokken 00:20

« forrige - neste »

trykkertor

Hei.
Sitter og vurderer bytte til EL-bil.
Soul er en av kandidatene på listen.

Er varmepumpen så innmari viktig??

Prisforskjellen mellom Classic og Exclusive er hele 30.000,- og det er KUN varmepumpe jeg ser på som kanskje nødvendig ekstrautstyr utover Classic.
Men da stiller spørsmålet seg. Er varmepumpen så innmari viktig??
Bilen blir jo 15% dyrere, og de selger jo biler uten varmepumpe i Norge.

OlavEmil

Om du ikkje er avhengig av lang rekkjevidde om vinteren, er ikkje varmepumpa viktig. Du får like mykje varme utan varmepumpa, men det krev meir energi.

Mange som har Classic som er godt nøgde med det. Om det er forskjellen på råd til Kia og ikkje råd til Kia, kjøp Classic :) .
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

trykkertor

Takk for svaret OlavEmil.
Noen som vet ca forskjell i rekkevidde vinter med og uten varmepumpe?

OlavEmil

Vanskeleg å få nøyaktige tal på det, då det alltid vil vere masse variablar som spelar inn. I praksis har det nok ikkje veldig mykje å seie. Varmeapparatet står jo sjeldan på full dundring heile turen uansett.

Om du må tyne rekkjevidda med ein Classic, har du jo alltid moglegheita til å slå av varmeapparatet og kle deg godt.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Soulbolle

Hei, mener jeg har hørt at fra neste år skal også Classicutgaven få varmepumpe inkludert - men er ikke helt sikker om det stemmer. Det som kommer i hvert fall som tilleggsvalg er soltak. Tar deg en tur til forhandlern og spør.
:)

trykkertor

Jo, men dere kjenner bilselgere. De vil jo helst selge fullspekket.
Så da jeg snakket med selgeren, mente han det "ikke burde være mulig" å selge uten varmepumpe i Norge.
Men likevel finnes den over de 2 modellene som er for salg.

2016 modellen har Classic uten varmepumpe, Exclusive med pumpe, og mulighet for å velge soltak til Exclusive.

OlavEmil

Eg har ein teori om at Kia har gjort eit veldig bevisst val ved å fjerne varmepumpa frå Classic i Noreg (varmepumpe er standard på grunnmodellen i dei fleste andre land), for nettopp å kunne seie at varmepumpa er superviktig her til lands, og dermed selje toppmodellen til dei aller fleste. Dette viser seg jo å vere vellukka, få kjøper Classic, og alle snakkar om bruktverdi og kor håplaust det blir å selje ein bil utan varmepumpe i framtida.

For vår del var det vesentleg å ha maksimal mogleg rekkjevidde året rundt, i tillegg til at vi (eg) ville ha tåkelys og ventilerte seter. Dermed var det vel verdt å betale for Exclusive. Om du kan leve med noko lågare rekkjevidde dei dagane du må køyre med varmeapparatet på full guffe, og ikkje har behov for noko av det andre som følgjer med på Exclusive, er det heilt uproblematisk å kjøpe Classic-modellen.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

trykkertor

Det er nettopp det OlavEmil. Det er vel på de kalde dagene jeg også vil har rekkevidde.
Vi kjører jevnlig fra Arna til Voss. Og da er det jo ønskelig å kunne ha varme tilgjengelig, særlig om vinteren.
Har du et kvalifisert gjett på hvordan en Soul uten varmepumpe vil klare Arna Voss om vinteren?

Skinnsetene har vi egentlig ikke lyst på. Har valgt bort skinnseter i tidligere biler da vi trives bedre i stoffseter.
Tåkelys er ikke noe jeg trenger. Ser kult ut, men har aldri har det tekniske behovet for dem.
Men det er den hekkans varmepumpen som gjør at vi må velge 30.000,- opp eller ei. Det andre kunne vi klart oss uten. Så hadde vi fått bilen med varmepumpe uten skinn, tåkelys, vippespeil osv for bare 15.000,- mer, så hadde valget vært enklere.

OlavEmil

Arna - Voss bør vere heilt problemfritt året rundt, med eller utan varmepumpe. Det er jo ikkje meir enn 8-9 mil på flat veg :) .

Kona pendlar til samanlikning 13 mil frå Os til jobb i Gulen (ein veg, skiftarbeid), vi har store planar om at det skal går bra sjølv på vinteren (men då litt meir vesentleg med varmepumpe for vår del).

Elles einig ang stoff vs skinn. Vi har stoffseter i eine bilen (konebilen), tyskimportert grunnmodell med varmepumpe, og skinnseter i min bil, Exclusive frå Kia på Minde. Hennar seter er mykje betre å sitje i. På den andre sida har eg ventilerte seter, noko eg set stor pris på.

Tåkelysa er ein del av looken på bilane våre, då vi har svarte bilar med gule tåkelys (brukar dei som køyrelys). Sjølvsagt heilt meiningslaust, men tøft.

Eg trur du vil bli godt nøgd med ein Classic til din bruk :) .
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Ona IX

Sitat fra: OlavEmil på søndag 04. oktober 2015, klokken 21:01
v looken på bilane våre, då vi har svarte bilar med gule tåkelys (brukar dei som køyrelys). Sjølvsagt heilt meiningslaust, men tøft.

Flere ganger hvor jeg kjører mot andre biler som bruker tåkelys, som blender mye mer enn vanlig lys, så man burde prøve å unngå å bruke dem, spesielt hvis det "bare skal se kult ut." Da kan man heller gi bilen en omlakkering eller noen fine felger, det skaper ihvertfall ikke farlige situasjoner for andre på veien.

OlavEmil

Du har til ein viss grad rett. Tåkelys har potensiale for å blende meir enn vanleg nærlys, då dei ikkje er "høgrevridde" på same måte som nærlys. Difor er dei heller ikkje lovlege å nytte i mørkret.

Rett innstilte originale tåkelys (ikkje xenonmodifiserte eller anna drit som folk finn på) skal derimot ikkje blende på dagtid, og er fullt lovlege som køyrelys i kombinasjon med parklys. Då får ein òg på baklysa, som etter mi meining burde vore påbode.

Tåkelysa på Kiaen blendar mykje mindre enn nærlysa når desse står i opprinneleg posisjon (som dei gjer på veldig mange av Kiaene). Alle bør sjekke at nærlysa er justert ned på mellom 1,5 og 2 i høgde på det lille hjulet nede til venstre på dasjbordet, ved knappen for opning av ladeluka. Høgt stilte nærlys er eit større problem enn vi som brukar tåkelyset som køyrelys på dagtid.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

trykkertor

Takker igjen OlavEmil. Du har bare topp service.
Tror jeg har lagt merke til Soul'en din, når du sier sort med gule tåkelys.
Har kun sett 1 slik her i Nesttundistriktet.

OlavEmil

Hyggjeleg :) .

Du har nok sett 2 sånne i Nesttunområdet, min og kona sin ;) . Men ja, bør vere greie å leggje merke til, er nok ikkje så mange fleire enn dei to med gule lys, trur eg...
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

trykkertor

Ser du har 15 og 16 modellen.
Er det noen andre forskjeller foruten låsbar ladekabel?

OlavEmil

Ja, det er nokre småting, men låsbar kabel er det einaste viktige.

Andre forskjellar:
- lys i USB-uttaket foran girspaken
- lokket til midtkonsollen på 2016 er grå, medan det på 2015 var i bilens farge (svart i vårt tilfelle)
- dei har lagt på ein liten loop med belte under beltespenna på passasjersida. Var ein del som klagde på at spenna låg og dunka i veggen då bilen kom (har ikkje merka noko til det sjølv). På 2016-modellen ligg spenna og kviler på denne belteloopen = ingen dunking

Mogleg det er andre små justeringar eg ikkje kjem på no eller har lagt merke til.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA