Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Car-Net "Ingen data tilgjengelig"

Startet av OddAxel, torsdag 27. august 2015, klokken 12:34

« forrige - neste »

OddAxel

Hei!

Jeg har en iPhone som jeg har lastet ned Car-Net appen til.

Problemet er bare at når jeg logger meg på, står det kun "ingen data tilgjengelig". Jeg ser at den angir riktig bil i toppen av appen, og i tillegg blir alt registrert hvis jeg logger meg på via nettleser. Noen som opplever det samme?

Autowinder

Nei, har alltid fungert her. Avinstallér, forsøk å resette telefon og tømme cache og installer på nytt.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

OddAxel

Har forsøkt det, men fungerer ikke.

Er jo veldig merkelig, ettersom det er (tilnærmet) null problemer hvis jeg går inn via nettleser!


OddAxel

Hei,

Har nå forsøkt tipset fra den tråden, men det virker ikke :(

For å sammenfatte min situasjon:

På nettet: Alt fungerer
På appen: får logget meg inn, står riktig bilnavn øverst, men nederst står det bare "ingen data tilgjengelig". Får ikke gjort noe annet i det vinduet enn å logge meg ut.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA