Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Parkeringsur - hvilket anbefales? Erfaringer?

Startet av Anterialis, fredag 21. august 2015, klokken 12:55

« forrige - neste »

Bjølseth1

Hei HA

Det er ingen krav om hvor urskiven skal være. Bare at den skal være "lett kontrolerbar, bak frontruten"  vi har noen her i byen som også har den på sideruten, den løsningen vil jeg ikke anbefale. Da den løsningen fort vil bli et problem når frost,n å snøen kommer...
Jo hei å det går

acenta

HA

Sitat fra: Bjølseth1 på lørdag 29. august 2015, klokken 09:52
Hei HA

Det er ingen krav om hvor urskiven skal være. Bare at den skal være "lett kontrolerbar, bak frontruten"  vi har noen her i byen som også har den på sideruten, den løsningen vil jeg ikke anbefale. Da den løsningen fort vil bli et problem når frost,n å snøen kommer...


Ok, da setter jeg den opp i hjørnet på passasjersiden. Takk for svar! :)

Bjølseth1

Jo hei å det går

acenta

bromm

Sitat fra: HA på lørdag 29. august 2015, klokken 09:57
Ok, da setter jeg den opp i hjørnet på passasjersiden. Takk for svar! :)
Psst ! Jeg har montert FS21 Park Mini nederst på passasjersiden - og da vises også klokkedisplayet slik at alle i bilen kan se hva klokken er (noe som er nyttig da klokkevisning ikke alltid er med i alle menyene på iDrive). Som jeg har nevnt før så er klokken på FS21 uhyggelig nøyaktig (har ikke justert den på 17 (!) måneder)  :D

reinartg

Til dere som har erfaringer med Park one Exclusive parkeringsuret. Kan parkeringstiden på denne stilles manuelt? Jeg ser ingen fysiske knapper bak på denne som tilsier at man kan det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA