Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny Tesla vervekampanje! 1000$ til kjøper og verver!

Startet av Undertegnede, onsdag 29. juli 2015, klokken 21:54

« forrige - neste »

evole

Sitat fra: Tuxedo på fredag 31. juli 2015, klokken 16:19
Sitat fra: evole på fredag 31. juli 2015, klokken 16:04
Sitat fra: bb på fredag 31. juli 2015, klokken 01:10
Jeg har sendt et spørsmål til Tesla om bonusene stacker. Hvis man verver ti stykker, får man både 10 * 10 000 kr pluss invitasjon til Gigafactory pluss tilgang til å kjøpe Founder Series eller vil høyere bonus kansellere lavere bonus?
Får dere som verver se hvor mange (og evt. hvem) dere har vervet?

Jeg antar vervingen først kan bli bekreftet etter at bilen er overlevert og betalt for. Selv kommer jeg til å vente med overlevering til neste år, så det betyr jo at bonusen også realiseres til neste år, eller?
Så vidt jeg har forstått det blir bonusen tilgjengelig hos Tesla når reservasjonen er endelig, dvs. at depositum er innbetalt.
I så fall risikabelt siden angreretten er på 14 dager.

Tuxedo

Sitat fra: evole på fredag 31. juli 2015, klokken 16:37
Sitat fra: Tuxedo på fredag 31. juli 2015, klokken 16:19
Sitat fra: evole på fredag 31. juli 2015, klokken 16:04
Sitat fra: bb på fredag 31. juli 2015, klokken 01:10
Jeg har sendt et spørsmål til Tesla om bonusene stacker. Hvis man verver ti stykker, får man både 10 * 10 000 kr pluss invitasjon til Gigafactory pluss tilgang til å kjøpe Founder Series eller vil høyere bonus kansellere lavere bonus?
Får dere som verver se hvor mange (og evt. hvem) dere har vervet?

Jeg antar vervingen først kan bli bekreftet etter at bilen er overlevert og betalt for. Selv kommer jeg til å vente med overlevering til neste år, så det betyr jo at bonusen også realiseres til neste år, eller?
Så vidt jeg har forstått det blir bonusen tilgjengelig hos Tesla når reservasjonen er endelig, dvs. at depositum er innbetalt.
I så fall risikabelt siden angreretten er på 14 dager.
Da venter de vel 14 dager.  I betingelsene står det "Rabatter blir tilgjengelig for deg etter at din venns ordre blir ikke refunderbar."

evole

Sitat fra: Tuxedo på fredag 31. juli 2015, klokken 16:45
Da venter de vel 14 dager.  I betingelsene står det "Rabatter blir tilgjengelig for deg etter at din venns ordre blir ikke refunderbar."
Aha! Det gir mening, ja. Får ikke håpe det gir en ulempe for norske ververe i kampen mot andre europeiske. Moro om en nordmann (gjerne "Tesla-Bjørn") vinner en Model X  :)

joda

Sitat fra: joda på fredag 31. juli 2015, klokken 16:26
Sitat fra: afitch80 på fredag 31. juli 2015, klokken 12:48
Sitat fra: Tønsberg på fredag 31. juli 2015, klokken 00:32
Er det mange som ikke har fått mail enda? Jeg venter fortsatt på min :(
Er det bare noen heldig utvalgte som får muligheten? ???
Har heller ikke fått min.

Mener du skal finne din personlige link på MyTesla siden din. (hos Tesla Motors)

Mailene er sendt ut til alle som har valgt å få tilsendt nyheter fra Tesla. (Nyhetsbrev, kan også styres fra MyTesla siden)

Edit: Var kanskje litt kjapp med den infoen før jeg sjekket det selv (leste en kommentar fra Tesla om at den skulle være der via Twitter), men fant ikke linken på min side... (bare på mail)

Sjekket igjen nå på MyTesla siden, og nå er den kommet opp der også :) (har fått mail med link tidligere)

Så det betyr at de som ikke har mottatt mail med egen link nå skal ha mulighet til å finne sin personlige link på MyTesla siden.
TMS 85D

Teslanewbie

Hvis noen har vervet 10 st . Er det da slik at de får 10x10000kr og invitasjon til gigafactory og rett til å kjøpe founders Model X til priset av en standard X uten ekstra utstyr ( verdi 250000kr) ?
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Tuxedo

Sitat fra: Teslanewbie på lørdag 01. august 2015, klokken 15:38
Hvis noen har vervet 10 st . Er det da slik at de får 10x10000kr og invitasjon til gigafactory og rett til å kjøpe founders Model X til priset av en standard X uten ekstra utstyr ( verdi 250000kr) ?
Ja.  Reise og opphold i USA må man betale selv.  De 100 000 kan brukes som delbetaling på bilen.

TorAtle

Hvis man fortsatt har lov til å gå fra kontrakten er det bare å bestille en S i navnet til 10 familiemedlemmer eller venner med senest mulig levering. Du har nå brukt 150000. Hvis du er først ute får du en X gratis, hvis ikke bestiller du en Founders X og bruker vervepremien som delbetaling. Du har nå fått alt ekstrautstyr for 50000kr - en besparelse på 200000kr.

Du kan også spekulere i at du faktisk vil klare å selge reservasjonene.
Polestar 2
Taycan Cross Turismo i bestilling

Tuxedo

Sitat fra: TorAtle på lørdag 01. august 2015, klokken 17:14
Hvis man fortsatt har lov til å gå fra kontrakten er det bare å bestille en S i navnet til 10 familiemedlemmer eller venner med senest mulig levering. Du har nå brukt 150000. Hvis du er først ute får du en X gratis, hvis ikke bestiller du en Founders X og bruker vervepremien som delbetaling. Du har nå fått alt ekstrautstyr for 50000kr - en besparelse på 200000kr.

Du kan også spekulere i at du faktisk vil klare å selge reservasjonene.
Vel, du taper jo 10 x depositum.  I tillegg har Tesla en "good faith" klausul som gjør at de kan trekke tilbake alle bonuser i et slikt tilfelle du beskriver.

Stikkkontakt

For meg som bestilte 2 dager før dette tilbudet dukket opp er det nok vanskelig å få rabatt. Det hjelper ikke å kansellere opprinnelig bil og bestille ny. Tilbudet gjelder nemlig bare dersom kunde som bestiller IKKE har hatt profil hos Tesla og dermed ikke har hatt Tesla fra før av.. Det har jeg pr definisjon ettersom jeg har betalt depositum..

MeTesla

Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 03. august 2015, klokken 13:20
For meg som bestilte 2 dager før dette tilbudet dukket opp er det nok vanskelig å få rabatt. Det hjelper ikke å kansellere opprinnelig bil og bestille ny. Tilbudet gjelder nemlig bare dersom kunde som bestiller IKKE har hatt profil hos Tesla og dermed ikke har hatt Tesla fra før av.. Det har jeg pr definisjon ettersom jeg har betalt depositum..

Jeg har Tesla fra før og da jeg kontaktet Tesla i dag var ikke det noe tema. Jeg ville dermed fått rabatt på min nye bestilling. Eller misforstod jeg noe her?

Toonster

Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 03. august 2015, klokken 13:20
For meg som bestilte 2 dager før dette tilbudet dukket opp er det nok vanskelig å få rabatt. Det hjelper ikke å kansellere opprinnelig bil og bestille ny. Tilbudet gjelder nemlig bare dersom kunde som bestiller IKKE har hatt profil hos Tesla og dermed ikke har hatt Tesla fra før av.. Det har jeg pr definisjon ettersom jeg har betalt depositum..

Er det ikke bare å prøve å legge inn en bestilling, og om du får rabatten på oversikten så kan du jo kansellere den første?
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

Stikkkontakt

Sitat fra: Toonster på mandag 03. august 2015, klokken 13:37
Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 03. august 2015, klokken 13:20
For meg som bestilte 2 dager før dette tilbudet dukket opp er det nok vanskelig å få rabatt. Det hjelper ikke å kansellere opprinnelig bil og bestille ny. Tilbudet gjelder nemlig bare dersom kunde som bestiller IKKE har hatt profil hos Tesla og dermed ikke har hatt Tesla fra før av.. Det har jeg pr definisjon ettersom jeg har betalt depositum..

Er det ikke bare å prøve å legge inn en bestilling, og om du får rabatten på oversikten så kan du jo kansellere den første?

De sier at de skal prøve å fikse det selv om jeg strengt tatt ikke er kvalifisert. Det får være en første test på kundebehandlingen til TM Norge. Om jeg ikke får rabatt så kansellerer  jeg..

evole

Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 03. august 2015, klokken 13:20
For meg som bestilte 2 dager før dette tilbudet dukket opp er det nok vanskelig å få rabatt. Det hjelper ikke å kansellere opprinnelig bil og bestille ny. Tilbudet gjelder nemlig bare dersom kunde som bestiller IKKE har hatt profil hos Tesla og dermed ikke har hatt Tesla fra før av.. Det har jeg pr definisjon ettersom jeg har betalt depositum..
Tja. Jeg har profil fra før siden jeg også bestilte i forkant av forrige prisøkning i mai, men endte ikke opp med å kjøpe den gang.

Jeg har allerede blitt oppringt av Tesla etter å ha lagt inn bestilling i dag. Selvfølgelig benyttet jeg meg av vervekampanjen, og det var helt greit å ha blitt henvist av en "kompis".

RunarBT

Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 03. august 2015, klokken 13:20
For meg som bestilte 2 dager før dette tilbudet dukket opp er det nok vanskelig å få rabatt. Det hjelper ikke å kansellere opprinnelig bil og bestille ny. Tilbudet gjelder nemlig bare dersom kunde som bestiller IKKE har hatt profil hos Tesla og dermed ikke har hatt Tesla fra før av.. Det har jeg pr definisjon ettersom jeg har betalt depositum..

Huh? Så det er ikke mulig om man har opprettet profil allerde.. det var da ein kjip begreninsg som ikkje er opplyst om??

krister461

Det ser ut til at forum-, facebook- og youtube-reklame virker. Video-Bjørn har vervet 5 stk, Øyvind-som-lover-bort-20.000 har vervet 4 og laumb-som-skal-gi-litt-til-kreftforeningen har vervet 2:

(Hentet fra siste versjon av Android-app)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA