Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kundeundersøkelse fra Nissan

Startet av chimay1969, torsdag 25. juni 2015, klokken 14:19

« forrige - neste »

leafnor

Sitat fra: Erik Johannessen på fredag 03. juli 2015, klokken 23:52
Kan godt hende jeg skal ha nissan igjen, men at den kjøpes på brennes skjer aldri....aldri...aldri...

ankom brennes i moss med stort sett bare statisk elektrisitet igjen og fikk ikke lade der pga det var en importleaf...
HVA, eller WHAT!
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

emil

Sitat fra: leafnor på lørdag 04. juli 2015, klokken 09:22
Sitat fra: Erik Johannessen på fredag 03. juli 2015, klokken 23:52
Kan godt hende jeg skal ha nissan igjen, men at den kjøpes på brennes skjer aldri....aldri...aldri...

ankom brennes i moss med stort sett bare statisk elektrisitet igjen og fikk ikke lade der pga det var en importleaf...
HVA, eller WHAT!

What er vel riktig uttrykk her ja.

Mens jeg kommer til den lokale Nissan pusheren og spør om batteristatusrapport. Ikke service eller noe annet, kun batterirapporten. Ikke noe problem ifølge han bak disken. De hadde ikke tid nå, men kunne ta det morgenen etter. Pris? Skal ikke koste deg noe... Men det er en USA-importbil... Ikke noe problem det heller.

I fjor sommer da jeg prøvekjørte alle elbilene på markedet hadde også Nissan-pusheren det mest realistisk estimatet på kjørelengde (Jeg hadde jo allerede kjørt Leaf et år på det tidspunktet, men kom til forhandlerene i fossilbil og latet som jeg ikke hadde peiling) mend VW pusheren var helt på jordet med det meste.

Og fra en tidligere Nissan jeg eide sa NAF at den bilen bare var å skrote grunnet rust. Tok den inn hos samme Nissan forhandler og de sa at litt lapping i hjulbuene var alt som skulle til for å få den godkjent. Sammen med noen drivakselmansjetter og litt andre småting kom det på under 5000kr for to nye år med kjøring.

Erik Johannessen

Sitat fra: leafnor på lørdag 04. juli 2015, klokken 09:22
Sitat fra: Erik Johannessen på fredag 03. juli 2015, klokken 23:52
Kan godt hende jeg skal ha nissan igjen, men at den kjøpes på brennes skjer aldri....aldri...aldri...

ankom brennes i moss med stort sett bare statisk elektrisitet igjen og fikk ikke lade der pga det var en importleaf...
HVA, eller WHAT!

Jepp...sto på laderen at US leaf ikke kan lades her...Jeg ga jo faen siden jeg nesten ikke hadde strøm igjen og forsøkte alikevel, men den godtok ikke ladebrikken min.

Gliderman

Da er det vel heller feil på brikken din enn problemer med bilen.

Mvh
Svein Erik
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

Erik Johannessen

Brikken fungerer utmerket andre steder.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA