Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nye ladepunkt i Tønsberg

Startet av Ebbe, fredag 19. juni 2015, klokken 15:16

« forrige - neste »

MortenRA

#15
Sitat fra: v-i-c på fredag 04. september 2015, klokken 03:32
Hei

Du må ikke glemme flykaffen som ligger langs E18 rett ved Tønsberg

Her er det lademulighet med en hastighet som f.eks Grønn Kontakt installerer på sine nye "hutiglader punkter"
disse ladene drives av Fortum

Fortum Flyplasskafeen, Tønsberg
Åshaugveien 153 , 3157
Ant ladepunkt: 2

http://www.ladestasjoner.no/preview/?csid=NOR_02120
Tja, mente disse bare var 22kW (Semihurtig)? Eneste 43kW jeg finner er Fortum sine på Kiwi Sandefjord/Holmestran og Statoil Grelland (alle var på listen).
Tesla Model S 75D - Soon to come

hansob

Det er en ny kommunal parkeringsplass i nærheten av jernbanestasjonen. Her er det 6 stk type 2 16A ladestasjoner. Det kan være lit kronglete å finne fram til den: Kjør inn Erlandsen gate, inn til venstre på gangsti, inn på pendlerparkeringen og så til venstre opp en liten kneik nesten ved slutten av pendlerparkeringen.
http://www.tbgparkering.no/nyhet/ny-parkeringsplass-ved-bjorn-farmand/

Jeg prøvde å registrere denne hos Nobil allerede i Juli, men jeg har ikke fått noen respons. Jeg har også prøvd å kontakte dem på post@nobil.no men får ingen respons. Er det andre som har vært i kontakt med Nobil i det siste?
Bestilt Tesla Y LR Blå  6/2-23
Ampera-E 2018
Nissan Leaf Tekna 2014 6,6 kW
Bestilt 2018 Leaf Launch Edition men avbestilt
Halden

Tønsberg

Sitat fra: hsa77 på onsdag 02. september 2015, klokken 20:28
Sitat fra: MortenRA på tirsdag 01. september 2015, klokken 21:11
Det burde helt klart vært en til Chademo/CSS-lader i Tønsberg-området, og da helst fra en av de store som Fortum eller Grønn kontakt som er minuttbasert. Er veldig glad for laderen ved Vestfold Bil, men er bare tullete at man må forhåndsbetale for et bestemt antall minutter... De to nærmeste hurtigladerne er vel Kiwi Holmestrand og Kiwi Moveien (Sandefjord). Skulle også gjerne sett at Horten fikk seg en hurtiglader.
Vestfold er dessverre et uland når det gjelder ladestasjoner. Med tanke på den enorme trafikken langs E-18 og høy befolkningsetthet burde det jo ha vært ørten ladestasjoner i fylket. På den andre siden av fjorden, i Østfold,  bygges det ut nye ladestasjoner javnt og trutt, mange med støtte fra fylkeskommunen. I disse valgtider er det jo verdt å merke seg at Vestfold er styrt av Høyre/FrP - Østfold av Ap/SV/Sp/KrF...
Veldig godt poeng!
Vestfold har helt klart et forbedringspotensialet  >:(
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA