Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Trip

Startet av RuneBreiseth, søndag 24. mai 2015, klokken 14:12

« forrige - neste »

Bushy

jeg har fått mye rare forslag jeg og. da jeg skulle kjøre hjem fra stockholm nå. til hamar. la den om til SC elverum. omveg på 4 mil... så dret i den stoppen. og kom hjem med mer batteri en hva jeg ville hatt på sc elverum...
men en artig ting da... kjørte på e18 hjemover. opp mot karlstad. plutselig skulle jeg ta av mot en by.. tenkte ikke så mye på det før jeg sto ved byen... FAENS møkk,var vel første ordene... før jeg sjekket videre før jeg skulle snu. det var full stopp på e18. så den tok en snarveg på lokalvei forbi køen. og svingte inn igjen på e18 der køen slutta:D sparte sikkert en halvtime på den
S75D sept. 17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA