Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sort chrome og Xpel på model S. Og litt annet diverse dall - Vurderer å selge :)

Startet av dotten, fredag 15. mai 2015, klokken 09:14

« forrige - neste »

Dag A.

Sitat fra: bensinhodet på lørdag 16. mai 2015, klokken 11:57
135k på litt foile? Av alle tesla syke folk er nok du fasiten for diagnosen ;D håper det blir bra :)

Man kunne vel lagt EKTE tusenlapper på bilen og foilert med transparent folie, og det ville fremdeles vært ett stykke unna denne prisen.

Men artigt at noen tar den helt ut og gjør noe annet til inspirasjon for oss med mindre tålmodig "bedre halvdel".

Vet at min hadde ikke nøyd seg med noe boblebad i denne sammenhengen :(
Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

Trustno1

Ble utrolig tøft, håper også å få se denne live en gang.

Til alle som kritiserer summen, så er det vel bare å vise til hva man betaler ekstra for å gå fra 0-100 ett sekund kjappere. Det er vel neppe særlig mer fornuftig bruk av penger. Klarer ikke helt forstå hvorfor andre skal legge seg opp i hva man bruker penger på.

Muffinman


Brede

Sitat fra: Muffinman på tirsdag 19. mai 2015, klokken 09:01
Sitat fra: Trustno1 på tirsdag 19. mai 2015, klokken 00:20
Til alle som kritiserer summen
Jeg klarer ikke å se noen kritikk i denne tråden.

Ikke jeg heller, ser bare folk som viser respekt for noen som er villige til å ofre litt ekstra for å oppnå noe spesielt.

Trustno1

Sitat fra: Brede på tirsdag 19. mai 2015, klokken 10:04
Sitat fra: Muffinman på tirsdag 19. mai 2015, klokken 09:01
Sitat fra: Trustno1 på tirsdag 19. mai 2015, klokken 00:20
Til alle som kritiserer summen
Jeg klarer ikke å se noen kritikk i denne tråden.

Ikke jeg heller, ser bare folk som viser respekt for noen som er villige til å ofre litt ekstra for å oppnå noe spesielt.

Beklager, burde spesifisert det.
Siktet egentlig ikke til folk i denne tråden, men har sett en god del kommentarer på FB

dotten

I går kom det 3 taxier og omringet meg på e6 ved alna.. jeg tenkte "å faen, disse kommer til å stoppe meg, og grøftepule ansiktet mitt" Alle tre kom fra foskjellig plass, ut på e6.. de la seg forann meg på rekke, og ga meg tommel opp..

Jeg får mange gode tilbakemeldinger på folien, jeg hadde forventet mye mer negativitet.. Det er flere som kommer med dritt om elbil, enn på fargen.. Jeg tar alt med et smil, alle kan ikke like det samme som meg.

Det kommer transparang folie på bilen Dag, det er iberegnet i prisen. Bilen er dog ikke ferdig, så summen er noe uviss. :)

I går hoppa det opp ei bikkje på bakfangeren.. der røyk det 6 lapper i ny folie.. (Har ikke fått på transparangen ennå) :(((
S85

P85D fra mars 2015

Espen Hugaas Andersen

Ser ut som du har et veldig fint prosjekt på gang. :)

Vet du hvor mye koster det for kun transparang folie? Type Xpel Ultimate?
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.


Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: Kagex på torsdag 21. mai 2015, klokken 09:10
ca 35k Espen
Det er jo ikke så galt. Men fortsatt vil det nok være en utfordring å få med kona.

Og om jeg ville brukt 135k hadde det nok blitt skilsmisse...
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Muffinman

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på torsdag 21. mai 2015, klokken 09:14
Sitat fra: Kagex på torsdag 21. mai 2015, klokken 09:10
ca 35k Espen
Det er jo ikke så galt. Men fortsatt vil det nok være en utfordring å få med kona.

Og om jeg ville brukt 135k hadde det nok blitt skilsmisse...
Da legger du bare kona på panseret og folierer over henne. Vips, du slipper mas og har en unik bil. PS, husk pustehull i folien  ;D

Dag A.

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på torsdag 21. mai 2015, klokken 09:08
Ser ut som du har et veldig fint prosjekt på gang. :)

Vet du hvor mye koster det for kun transparang folie? Type Xpel Ultimate?

Fra disse fikk jeg en pris på rett over 30 lapper

http://www.signmaker.no/sign-protect/

De understreker at det ikke er folie, men film de legger på.  Denne er 3 til 10 ganger tykkere enn folie og har en mye høyere grad av beskyttelse enn hva en folie kan tilby.
Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

glenn.sollid

Mister man mye dybde og glans når man legger filmbeskyttelse av type Xpel og Signmaker?


Dag A.

Sitat fra: glenn.sollid på fredag 22. mai 2015, klokken 10:23
Mister man mye dybde og glans når man legger filmbeskyttelse av type Xpel og Signmaker?

Ifølge han på Signmaker så ville profesjonelle (og sikkert også noen nerder) kunne se at bilen har film på de steder hvor filmen er tykkest. 
Varierer fra 3 til 10 ganger tykkere enn vanlig folie.  Slitasjeområder får tykkest film.

Men for den menige mann i gata så skulle resultatet være usynlig.
Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

P85_Norway

Sitat fra: Dag A. på torsdag 21. mai 2015, klokken 11:16
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på torsdag 21. mai 2015, klokken 09:08
Ser ut som du har et veldig fint prosjekt på gang. :)

Vet du hvor mye koster det for kun transparang folie? Type Xpel Ultimate?

Fra disse fikk jeg en pris på rett over 30 lapper

http://www.signmaker.no/sign-protect/

De understreker at det ikke er folie, men film de legger på.  Denne er 3 til 10 ganger tykkere enn folie og har en mye høyere grad av beskyttelse enn hva en folie kan tilby.

Fikk lagt denne på utsatte steder hos Signmaker, ikke bra resultat. Nektet å betale full pris. dårlig kuttet i skjøter, skrukker og støvkorn under folie. Når jeg var der, hadde de garasjeporten åpen mens de la folie på en bil. Masse støv på gulvet. Anbefales IKKE.
Fikk det for halv pris.
Tesla M3 Performance


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA