Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trondheim - Valsøyfjord - Ålesund

Startet av Olekaa, torsdag 14. mai 2015, klokken 21:38

« forrige - neste »

Olekaa

Noen som har testet å kjøre fra Trondheim til Valsøyfjord med EL bil? ( eventuelt Kristiansund?)

Er det noen som har prøvd Trondheim - Ålesund?

eGolf bestillt nov 2014. Levert mai 2015
Sort metallic, sorte vinduer, ryggekam, sensor, siemens ladeboks, lys og siktpakke, keyless og varmepumpe

Olekaa

eGolf bestillt nov 2014. Levert mai 2015
Sort metallic, sorte vinduer, ryggekam, sensor, siemens ladeboks, lys og siktpakke, keyless og varmepumpe

Olekaa

I teorien skal det gå, er ca 10mil fra der jeg starter turen med fullt batt. Men det er en heftig stigning.

ingen som har prøvd denne turen?
eGolf bestillt nov 2014. Levert mai 2015
Sort metallic, sorte vinduer, ryggekam, sensor, siemens ladeboks, lys og siktpakke, keyless og varmepumpe

Olekaa

Ingen problemer på denne turen. Turen min startet fra Buvika og når jeg stoppa i valsøyfjord hadde jeg fortsatt minst 30% av tanken. 5mim på håp-o-meteret
eGolf bestillt nov 2014. Levert mai 2015
Sort metallic, sorte vinduer, ryggekam, sensor, siemens ladeboks, lys og siktpakke, keyless og varmepumpe

Heimdal-eGolf

Hei
Jeg har kjørt Trondheim (Heimdal) - Valsøyfjord - Molde - Moa - Ørsta flere ganger i høst, både på vått og tørt føre. Kjører stort sett på ECO og med acc. 28-33% igjen på batteriet ved ankomst Valsøyfjord og Molde.
Lader 30min på Valsøyfjord og 30min på Molde fergekai, eventuelt 15min i Molde og 15min på Moa.
Ifølge betjeniningen på Valsøyfjord camping kan det være ladekø på fredager og søndager.
2018 eUp
2021 eC4
2019 TM3 LR
2015 eGolf solgt
2014 eUP solgt

Olekaa

Nice :) har kjørt noen turer til Valsøyfjord og det har ikke vært noe stress. opp mot 30% igjen på batteri. Kult å lese at Ålesund kan gjøres med to ladinger. Må prøves til våren... litt usikker på om jeg tør å kjøre turen på vinterføre..  med tanke på batteri
eGolf bestillt nov 2014. Levert mai 2015
Sort metallic, sorte vinduer, ryggekam, sensor, siemens ladeboks, lys og siktpakke, keyless og varmepumpe

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA