Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Like this!

Startet av moderator 2, fredag 17. april 2015, klokken 11:32

« forrige - neste »

cra

Sitat fra: Amoss på fredag 17. april 2015, klokken 14:04
En fordel med funksjonen hadde jo vært at man kunne slippe lange tråder der folk skriver "+1" eller "enig!" osv.

Nemlig. Slike meldinger blir jeg matt av. De tilfører ikke noe som helst, annet enn at tråden blir lengre, og hvis det i tillegg er quotes og footer med i meldingen blir det bare scrolling.

At knappen akkurat nå er rød for å gjøre folk oppmerksomme på den er greit, men jeg vil tro den får et mer nøytralt design etterhvert. De av oss som også følger med litt utenfor Tesla-bobla har hatt knappen en stund allerede, i diverse-avdelingen.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

OleT

Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

Muffinman

Ble veldig rotete med denne knappen som er alt for lik "new" symbolet. Gjør den mindre, og endre fargen slik at den blir mindre synlig. (Hva er greia med all denne likinga forresten?)

D.O

Liker muligheten, men knappen var altfor stor og i øyenfallende
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

petersv

Er jo greit å slippe alle "+1"-innleggene.

Men jeg synes ikke dette har noen verdi på tråder, burde kun gjelde innlegg. LIKE!

SabreMan

Er det egentlig nødvendig med en Like-knapp for tråder? Er det ikke nok med en knapp bare for i innlegg, dvs. inne i selve trådene/emnene, men ikke på forsiden? Da hadde siden med tråder/emner sett mye ryddigere ut.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

petersv

Hadde det ikke vært med passende å gi folk STØT enn LIKE? Totalt antall støt høres jo ganske mye kulere ut enn likes. ;)

thilo

Skulle ønske meg den i hvert fall mindre stor en "New" knoppen. Gjerne også i en mindre påfallende farge.
S85D rød - EL677xx (Tromsø).
Medlem i elbilforeningen og TOCN (signaturmedlem)

Keion

Syntes dette ble masete.  :'(

elbilmanne

Jeg har etterlyst en funksjon som dette, så jeg applauderer forsøket, men savner en "dislike"-knapp. Om en kommentar eller tråd får mer enn x minuspoeng, så blir den bare dumpet bakerst i forumet/borte. Reddit er veldig bra sånn.

samotholt

Dette blir altfor masete. Gir dårligere oversikt da det er distraherende. Greit nok at å likes/dislikes, men det bør ikke være det som "slår deg midt i trynet" når man prøver å få oversikt over et forum.
Polestar 2, S85D, A8 3.0 Tdi,

P85D

Like-knappen er litt for pregende.. Om den var mer usynelig ville det vært mye bedre.
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

ELbilist1

Dette blir for domt, har dere ikkje annt å finne på?
Fjern dette, å fjern tullete innlegg.
Jeg leser hær for å se etter viktige og intresange ting!!!
:) Ren nytelse, hvær dag!

Davidsv

Stemmer mot dette.. La forum være rent. Men hvis den absolutt må være med, gjør den mindre synlig
S85D | Bekreftet 11/11-14 | VIN 19/1-15 | Prod 26/3-15 | Transit 28/3-15 | Levert 21/5-15!

02jan

Masete funksjon.
Trodde dette var et diskusjonsforum.
Skoda Enyaq 80x, Gjøvikbanen og Scott Spark/DBS 800 Offroad

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA