Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stoffseter eller skinnseter i e-Golf?

Startet av Gordon Retriever, torsdag 16. april 2015, klokken 22:30

« forrige - neste »

Gordon Retriever

Et transportselskap hadde sluppet av et parti rykende fabrikkferske e-Golfer utenfor det lokale Møller-etablissementet, og i folkeopplysningens tjeneste foretok jeg en kjapp opptelling:

Stoffseter:  100%
Sportsseter i skinn: 0%

Selv om det så ut til å være stor oppslutning om mørke ruter og nøkkelfri bil, var bilene ganske enkelt utstyrt, og flere manglet f.eks. parkeringssensorer.

Elbilforum-e-Golfere er ikke som andre e-Golfere?  ;D

dagbre

Den andre bilen vår har skinnseter, de er kalde om vinteren og klamme om sommeren. Derfor valgte vi stoff, selv om de brune skinnsetene til golfen er veldig fine :-)
E-Golf 2015, Pacific Blue

Gordon Retriever

Klart flertall for skinnseter hittil.

Fortsatt mulig stemme for den som ikke har gjort det tidligere. :)

iGolf

Skinnseter spesielt hvis du ikke bare skal kjøre bilen alene hele tiden. Ikke forvent at folk er like forsiktige i bilen som deg ::)

Kjellsea

Den første E golfen vår ble bestilt med stoffseter, den neste med skinn seter. Skinn setene har veldig god sidestøtte, tidligere i vår da jeg pendlet til jobb, og det var kjøligt i luften, valgte jeg å kjøre uten varmeapparatet på, men med litt setevarme, setene ble fort varme. Nå i sommer har ikke klamme seter vært noe problem, foresten det har jo ikke vært sommer. :'(
Pendler 10 mil om dagen og angrer ikke på vi la litt ekstra penger i skinn seter.

Foremost

Har opprinnelig bestilt egolfen med stoffseter, men har endret konfigurasjonen til skinn etter å ha lest noen tråder i dette forumet. Worth it, tydeligvis.

Morti_s

Sitat fra: Foremost på fredag 24. juli 2015, klokken 17:31
Har opprinnelig bestilt egolfen med stoffseter, men har endret konfigurasjonen til skinn etter å ha lest noen tråder i dette forumet. Worth it, tydeligvis.

Nå har jeg ikke sittet i de stoff setene, men de i skinn er jo sports seter også så jeg vil tippe de er mye mer komfortable, å jeg tror annenhåndsverdien er høyere på de med skinn og sport..

Strålende fornøyd med de jeg i hvert fall..
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA