Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor mange Teslaeiere er aktive på elbilforumet

Startet av Havebigfun, fredag 10. april 2015, klokken 20:45

« forrige - neste »

Havebigfun

Jeg laget en tilsvarende avstemming jan 14- da var det 290 aktive ( som gadd å svare)
Antall TMS er mere enn doblet- hvor mange og hvor aktive er vi nå?

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,11772.msg167777.html#msg167777

Leif1

Sommerdekktid nå vet du. Enten kjører folk bil, eller de vasker den før neste kjøretur.  :)
Konvertitt fra S til X

Havebigfun


kjølholdt

Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

Car-El

Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Tuxedo

#5
Nå må vi huske på at av en snodig statistisk årsak så vil de som er innom "flere ganger per uke" eller oftere være overrepresentert på denne listen... i hvert fall i begynnelsen.

Vi må nok vente ett år eller to før vi har signifikante tall på de som er innom "sjeldnere enn en gang per måned"  ;)

Cato76

Sitat fra: Tuxedo på søndag 12. april 2015, klokken 17:34
Nå må vi huske på at av en snodig statistisk årsak så vil de som er innom "flere ganger per uke" eller oftere være overrepresentert på denne listen... i hvert fall i begynnelsen.

Vi må nok vente ett år eller to før vi har signifikante tall på de som er innom "sjeldnere enn en gang per måned"  ;)

Så lenge bilen stadig oppdateres så er vi fortsatt nysgjerrige på hva som er siste nytt. Det var kun en liten periode etter at jeg fikk bilen at jeg logget meg ut, men det er her inne man får "siste nytt" og "siste drit..."  8)
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Havebigfun


Trallalala

Og ironisk nok så var det 60 "flere ganger daglig " etter 24 timer, mens det er dobbelt så mange etter 4 dager  :P

(jada, jada,  forstår at det finnes unntak enkelte dager)

dosmont

Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

Havebigfun


timingbeltkiller

Kan vi slutte av dette at Tesla eiere er som folk flest:
Kun et forsvinnende mindretall deltar aktivt på internett fora?
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

sigurdi

Burde tatt en undersøkelse på hvor mange snart Tesla eiere som er på forumet.

Tror svært mange er svært aktive før bilen faktisk kommer, så blir det mer kjøring og stikker innom om en har spørsmål.

sigurdi
Horten
Model X90D (18.03.17)

Havebigfun

Jeg tror Timingbeltkiller har rett.
Her er det en del gamle ildsjeler + noen få nye.
Jeg synes det er interessant og flott at så mange av de som har vært med i flere år holder interessen oppe.
Ser man på svarene på overordnete problemstillinger er mange av oss også ganske samkjørt- etter gjentatte diskusjoner hvor argumentene har blitt veid frem og tilbake. Jeg føler iallefall ofte at jeg kan spare meg for en kommentar fordi andre allerede har gjort det- fint å ha "like" muligheten til å understreke dette :)

Car-El

Ka med et annet spørsmål. "Hvor mange Troll er aktiv på elbilforumet?"
;D
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA