Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

....

Startet av Øyvind.h, onsdag 25. mars 2015, klokken 14:52

« forrige - neste »

Øyvind.h

...
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

elektrolux

Høres ut som et godt tilbud du har der.

Samtidig er det utrolig hva vi Elbilpionerer må godta av avtaler.

Her må vi altså betale minst 6x kraftprisen på forskudd, og på toppen av det hele miste innbetalt beløp grunnet for elding etter relativt kort tid.

Til sammenligning kan fossilbillister betale konkurranse pressede priser på kraften til sine biler uten noen som helst forberedelser, og med vanlig kort eller kontanter.

Skulle vært forbudt med slik forskjellsbehandling. >:( >:( >:( >:(

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

jkirkebo

Sitat fra: elektrolux på mandag 30. mars 2015, klokken 22:55
Høres ut som et godt tilbud du har der.

Samtidig er det utrolig hva vi Elbilpionerer må godta av avtaler.

Her må vi altså betale minst 6x kraftprisen på forskudd, og på toppen av det hele miste innbetalt beløp grunnet for elding etter relativt kort tid.

Øh, du vet at strømmen i Danmark koster godt over 2 kroner pr. kWh? Så vi snakker nok heller 2.5 til 3 ganger kraftprisen her.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Øyvind.h

Sitat fra: elektrolux på mandag 30. mars 2015, klokken 22:55
Høres ut som et godt tilbud du har der.

Samtidig er det utrolig hva vi Elbilpionerer må godta av avtaler.

Her må vi altså betale minst 6x kraftprisen på forskudd, og på toppen av det hele miste innbetalt beløp grunnet for elding etter relativt kort tid.

Til sammenligning kan fossilbillister betale konkurranse pressede priser på kraften til sine biler uten noen som helst forberedelser, og med vanlig kort eller kontanter.

Skulle vært forbudt med slik forskjellsbehandling. >:( >:( >:( >:(
På hytta vi leide betalte vi 2,50DKK per kWh, så røft regnet 2,5x kraftprisen.

Men jeg betalte med glede jeg. Fikk reservert parkeringsplass med 22kW uttak midt i København sentrum. Sparer så mye på drivstoff gjennom året at jeg gir blanke i om det koster 3 eller 5 kr per kWh når jeg unntaksvis må lade andre steder enn hjemme og på Teslas SC. Det viktigste for meg er at tilbyderne vokser og tjener penger. Ser de ikke muligheten til å tjene penger gidder de heller ikke vokse.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Froro

Hei
Skal til Danmark frå Oslo - Frederikshavn på onsdag og hadde nok ikkje førebudd meg på at det var så komplisert. Har du framleis det kortet, og kunne eg eventuelt hente på onsdag cirka i 18-tida?
mvh
Frode Rolandsgard

gaja

Har du solgt kortet, eller er det fremdeles til salgs?
Reiseskildringer fra sommerferier med to unger i blå elbil. 2014: leaf rundt hele Sør-Norge. 2015: bobilen eNV200 på Island og Færøyene. travelelectric.blogspot.com (engelsk)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA